خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح جلودار در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت

200 واحدصنعتی مازندران از تسهیلات بسته حمایتی برخوردار می شوند

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۵۵

استاندارمازندران:بیش از 200 واحدصنعتی مازندران از تسهیلات بسته حمایتی واحدهای صنعتی برخوردار می شوند که با این تسهیلات دو هزار و 200 شغل ایجاد می شود.

استاندار مازندران گفت: از شهریورماه سال ۹۲ تاکنون بیش از چهار هزار و ۸۰۵ طرح و پروژه بااعتبار سه هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان در استان بهره‌برداری شده است.

 به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، خاطر نشان ساخت: هفته دولت امسال ۷۷۹ پروژه بااعتبار ۶۲۲ میلیارد تمان در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که در بخش‌های مختلف تولیدی، کشاورزی، عمرانی و شهری و روستایی خواهد بود.

وی تصریح کرد:در این مدت ۴۳۷ میلیارد تومان از سوی دولت به‌عنوان ارزش‌افزوده به‌عنوان سهمیه قیر برای آسفالت راههای روستایی تخصیص داده‌شده است.

فلاح با بیان اینکه  اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان شاخص ترین فعالیت های سه ساله دولت تدبیر وامید است گفت : با اقدامات صورت گرفته تحولات عظیم ساختاری و خدماتی در بیمارستان های دولتی مازندران برای ارایه خدمات به مردم ایجاد شده است.

استاندار مازندران افزود:در این راستا ۵۰۰ هزار نفر از اقشار کم‌درآمد در استان مازندران تحت پوشش بیمه قرارگرفته‌اند.

فلاح گفت : بیش از 200 واحدصنعتی مازندران از تسهیلات بسته حمایتی واحدهای صنعتی برخوردار می شوند که با این تسهیلات دو هزار و 200 شغل ایجاد می شود.

فلاح جلودار  در قسمت دیگری از سخنان خود به مهار تورم از سوی دولت کاهش نرخ تورم را در طول قرن اخیر بی‌سابقه دانست و گفت: در حال حاضر رقم تورم به ۸.۳ درصد رسیده و تک‌رقمی شده است، همچنین در سال ۹۲ سهم استان از درآمد ناخالص ملی تا پایان سال ۹۲ به بیش از چهار درصد رسیده و سرانه درآمد در ۹۴ به ۲۲ میلیون تومان رسیده است.

وی به پایین آمدن نرخ بیکاری در مازندران اشاره کرد و افزود : نرخ بیکاری 12 و یک دهم درصد سال گذشته در بهارامسال به 9 و هشت دهم درصد کاهش یافته است .

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد:رکود اقتصادی و مشکلات اقتصادی در استان وجود دارد اما با این شرایط از سال 92 تاکنون 4 هزار و 805 طرح در مازندران با اعتبار 3 هزار و 832 میلیارد تومان اجرا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز