خبرگزاری کار ایران

یک آلمانی به عنوان کاپیتان جدید آرسنال معرفی شد

آرسن ونگر فرمانده جدید تیمش برای فصل ۱۷-۲۰۱۶ که بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را از میکل آرتتا تحویل خواهد گرفت، انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN،‌ پِر مرته‌ساکر، مدافع میانی آلمانی تیم فوتبال آرسنال از سوی آرسن ونگر به‌عنوان کاپیتان جدید توپچی‌ها برای فصل جدید انتخاب شد.

مرته‌ساکر 31 ساله که در حال حاضر به‌دلیل مصدومیت خانه‌نشین است، در اردوی پیش‌فصل توپچی‌‌ها از ناحیه زانو آسیب دید، اما او به محض بازگشت به ترکیب قرمزپوشان لندن نقشی را ایفا خواهد کرد که تا فصل گذشته برعهده میکل آرتتا بود.

آرتتا، هافبک اسپانیایی پیشین آرسنال، در پایان فصل گذشته کفش‌هایش را آویزان کرد تا به منچسترسیتی برود و در آنجا به‌عنوان دستیار پپ گواردیولا مشغول به کار شود.

ونگر در این خصوص اظهار داشت: پِر در رختکن آرسنال بازیکنی است که همه برایش احترام قائل هستند. او بازیکنی محبوب است که از هم‌تیمی‌هایش انتظارات زیادی دارد. به‌نظر من کاملاً طبیعی است که او کاپیتان تیم‌مان باشد. در غیاب پِر اما ما گزینه‌هایی دیگری برای ایفای نقش کاپیتان تیم داریم که یکی از‌‌ آنها لوران کاسیلنی و دیگر سانتی کاسورلاست، ضمن اینکه پتر چک هم جزو باتجربه‌های تیم ماست.

تیم فوتبال آرسنال فردا (یکشنبه) اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول انجام خواهد داد.

 

کد خبر : ۴۰۰۲۵۴