خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عنوان کرد:

پیشرفت 76 درصدی روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهر خوی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی‌گفت: روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهر خوی ، پیشرفت 76 درصدی دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ارومیه، داریوش‌نصر اظهار کرد: با توجه به‌ شرایط‌ جغرافیایی‌ استان، جبران عقب‌ماندگی توسعه منطقه و هزینه های بالای ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل درخواست تخصیص اعتبارات تعادل و توازن منطقه ای به صورت ویژه برای آذربایجان غربی را داریم.

وی، وجود پنج پایانه مرزی استان و 967 کیلومتر مرز مشترک آذربایجان غربی با سه کشور را از بارزترین فرصت‌های طلایی توسعه منطقه برشمرد و گفت: ساخت و توسعه راه‌های استاندارد علاوه بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای بر پیشرفت و بالندگی اقتصاد استان اثربخش خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خواستار اعمال ماده 215 در روند اجرای طرح ساخت و توسعه محور خوی- رازی شد و تصریح کرد: مقدمات ورود سرمایه گذار بومی برای احداث بزرگراه خوی- قطور- رازی فراهم شده و اعمال ماده 215 در این محور به شکل ویژه بسیار راهگشا خواهد بود.

نصر یادآور شد: در حال حاضر طرح تعریض و تبدیل راه فرعی خوی- قطور- رازی به راه اصلی اجرا می شود.

این مقام مسئول افزود: ساخت بزرگراه خوی- قطور- رازی با توجه به اجرای راه گذر غرب کشور؛ ایوواغلی به ماه شهر  و  توسعه پایانه مرزی رازی توجیه اقتصادی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهر خوی تصریح کرد: این پروژه 76 درصد پیشرفت اجرایی دارد و تا به امروز 217 میلیارد ریال هزینه شده است.

نصر ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی شهر خوی،  130 میلیارد ریال مورد نیاز است.

کد خبر : ۳۹۹۵۵۰