خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب تهران:

کشف خانه فساد برای برخی دیپلمات‌ها/ رسیدگی به پرونده گوشی­‌های تلفن­ همراه

دادستان تهران با اشاره به «دو اتفاق خوب طی هفته گذشته» مفتوح شدن پرونده‌ه­ا در دادسرای جرایم اقتصادی با موضوع قاچاق گوشی تلفن همراه در تهران را از این جمله برشمرد.

به گزارش ایلنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در ششمین نشست دادستانی تهران در امر زندان­‌ها طی سال جاری گفت: در این جلسه برخی از روسای اتحادیه­‌ها نسبت به قاچاق کالا به ویژه قاچاق تلفن­‌های همراه ابراز نگرانی کردند و در تحقیقات مشخص گردیده است که متهم با هولوگرام‌های جعلی و بدون عبور از مبادی قانونی، نسبت به عرضه گوشی‌های موبایل وارداتی در تهران اقدام می‌کرده است. در این پرونده یک متهم بازداشت شده است.

وی با اشاره به اقدام پیش­گیرانه هفته گذشته ضابطان در کشف خانه‌­ای که قرار بود برای برگزاری مجلس مختلط و برای فساد برای برخی دیپلمات‌های کشورهای خارجی و ایرانیان مرتبط مهیا شود، اظهار داشت: از منزل مذکور چهار هزار لیتر مشروب الکلی کشف شده است. امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ یافته عمل می­‌کنند و این اقدام ضابطان، از آن جهت که پیشگیرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه­‌های اطلاعاتی و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدیر است.

دادستان تهران با بیان اینکه در این رابطه دو نفر ایرانی با تابعیت مضاعف دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: طی دو ماه گذشته این دومین خانه­‌ای است که با برخی دیپلمات‌های خارجی در تهران و عوامل ایرانی در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و این شیوه پیش­گیرانه باید ادامه یابد تا تمام مراکز مهیا برای فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد برای فساد در اشراف اطلاعاتی ضابطان قرار گیرد.

ادامه دارد... 

کد خبر : ۳۹۶۵۱۱