خبرگزاری کار ایران

وضعیت نامشخص اعزام تیراندازان المپیکی به آخرین اردوی قبل از المپیک

با توجه به اینکه نزدیک به یک هفته به اعزام تیراندازان المپیکی به آخرین مرحله تمرینات پیش از المپیک باقی مانده است، مسئولان فدراسیون از اینکه این سفر در موعد مقرر انجام شود اطمینان ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی تیراندازی که در چند ماه اخیر خبر لغو اردوهای تمرینی  و مسابقات آنها به اخباری تکراری تبدیل شده است، برای آمادگی بیشتر قرار است در آخرین مرحله از تمرینات پیش از المپیک به آلمان سفر کنند. طبق این برنامه، اردوی تیراندازان المپیکی به مدت پانزده الی بیست روز در هانوفر برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان این رشته در کمپ مخصوص شهر هانوفر در بهترین شرایط تمرین خواهند کرد.

با این حال، با اینکه مسئولان فدراسیون تیراندازی مدعی‌ هستند که از شش ماه قبل برنامه‌ اعزام‌ها و حضور در رقابت‌ها را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داده‌اند، ولی شواهد حاکی از آن است اکنون که نزدیک به یک هفته به اعزام تیم ملی به آخرین مرحله اردوی تمرینی قبل از المپیک باقی مانده است، این سفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی مسئولان فدراسیون هم از اینکه این سفر در موعد مقرر انجام شود اطمینان ندارند.

گفتنی است که تیراندازان ایران به دلیل لغو و تاخیر در اعزام‌ به مسابقات و اردوهای برون مرزی، پیش از این با افت عملکرد روبرو شده و در رنکینگ جهانی هم سقوط کرده‌اند.

 

کد خبر : ۳۸۵۵۹۲