خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان

دغدغه‌های بانوان شهرستان بوکان عملیاتی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان گفت: در گذشته بانوان این شهرستان دغدغه‌هایی نسبت به مسیر جاده سلامت « کوسه » از قبیل وجود سایبان جهت استراحت، سرویس‌های بهداشتی در مسیر و بازارچه دائمی عرضه صنایع دستی بانوان داشته‌اند که این دغدغه‌ها جزو برنامه‌های محوری ما قرار گرفته‌اند و امید است که عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب آذین پور در جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر که مورخ 18 اسفندماه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: اولویت دهی به رویکرد دینی به زنان و تبیین تفاوت آن با مکاتب غیر دینی، فراهم ساختن مشارکت همه نهادها و دستگاه ها برای معرفی بهتر جایگاه زن، اصلاح نگرش های مغایر اسلام در خانواده و جامعه ، نسبت به جایگاه و منزلت زن به ویژه مقام مادری از سیاست های اجرایی در این هفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان با اشاره به محورهای اصلی برنامه های بزرگداشت زن اذعان داشت: بررسی و تبیین عوامل و موانع ارتقای وضعیت زنان در جامعه ،محورهای اجتماعی در قالب بررسی راه های حضور زنان در عرصه اجتماع بدون ایجاد خلل در کانون خانواده است.

وی گفت: در طول تاریخ نگاه های متفاوتی به زنان وجود داشته اما علی الرغم دیدگاههای متفاوت، زنان نیز مانند مردان تاریخ ساز بوده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت :در تمام حوزه ها وقتی مسئولیتی به زنان واگذار شده سعی در انجام امور به نحو احسن داشته اند و برای انجام فعالیت های خود همواره انضباط و قانون مداری را سر لوحه کارها قرار داده اند.

آذین پور افزود: ما نباید نسبت به زنان نگاهی تکلیف محور داشته باشیم ما هم باید در کنار زنان وظایف خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: در حوزه آسیبهای اجتماعی دانشگاهها می توانند نقش راهبردی و کلیدی در تحکیم بنیان خانواده داشته باشند.

کد خبر : ۳۵۴۰۰۲