خبرگزاری کار ایران

روز رهایی ملت ایران

حجت‌الاسلام گلپایگانی: دشمنان متوجه شده‌اند از راه نظامی نمی‌توانند به کشور ضربه بزنند

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: دشمنان متوجه شده‌اند از راه نظامی نمی‌توانند به کشور ضربه بزنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در جمع راهپیمایان بوشهری با بیان اینکه  اظهار کرد: دشمن به تنها راهی که اکنون فکر می‌کند برای ضربه زدن به نظام ایران، نفوذ است موضوعی که مقام معظم رهبری نیز چندین بار تکرار کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اکنون در مقطع حساس تاریخ انقلاب هستم و در انتخابات آتی باید حواسمان جمع باشد کسانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بروند که آبرو، حیثیت و استقلال کشور را نفروشند و دلسوز این ملت باشد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه مردم بوشهر برای دفاع از خلیج‌فارس تا پای جان ایستاده است، خطاب به مردم استان بوشهر گفت: بدانید که تنها نیستید بزرگ‌ترین حامی شما در راه ایمانتان ذات پروردگار است.

وی تصریح کرد: اکنون در این کشور از نعمت بزرگ رهبری برخورداریم رهبری آگاه، دانا و شجاع که در راه احقاق حق از هیچ‌چیز واهمه ندارد و هوشمند است و مجتهد و مرجع تقلید است.

محمدی گلپایگانی با اشاره خیانت‌های آل‌سعود به اسلام بیان داشت: آنکه می‌گوید خادم حرمین هستم اما با کفش وارد حرم امن الهی می‌شود، با جنایاتی که آل‌سعود در کشور مسلمان و عرب یمن انجام داده نشان می‌دهد که اینان حرامیان و دزدان حرم‌اند و طولی هم نمی‌کشد که سرنگونی‌شان را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به حماسه پاسداران نیروی دریایی سپاه در جزیره فارسی استان بوشهر در دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی افزود:  پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در دفاع از آب‌های سرزمینی کشور، دلاورانه ایستادند و حماسه خلق کردند.

کد خبر : ۳۴۶۲۲۴