خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شورای عالی اصلاح‌طلبان:

با همه تنگناها در انتخاب کاندیداهای نهایی بزودی لیست نامزدها را منتشر می‌کنیم

رئیس روابط عمومی و عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی آخرین اخبار جلسه امشب هیات رئیسه شورای عالی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، الهام فخاری در رابطه با جزییات جلسه امشب هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در جلسه امشب که با حضور همه اعضای هیات رئیسه برگزار شد، موارد مختلفی از جمله جزییات لیست اصلاح طلبان در تهران، چگونگی تنظیم اولویت های لیست، نحوه توجه به اقشار و بخش های اجتماعی و زمینه رای بحث و تبادل نظر شد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره نهایی شدن لیست اصلاح طلبان در تهران، گفت: لیست تهران هنوز نهایی نشده است. در رابطه با لیست اصلاح طلبان در تهران جمع بندی مناسب و کار کارشناسی ارزنده ای صورت گرفته، با این همه هنوز به مرحله نهایی که معرفی لیست ٣٠ نفره تهران خواهد بود نرسیدیم. تلاش همه بر ایجاد هماهنگی و انسجام برپایه ائتلاف ارزشمند سال ۹۲ بوده و با یاری خدا به ثمر خواهد نشست. همچنین در زمینه چگونگی دعوت مردم به شرکت فعال در انتخابات مجلس خبرگان تبادل نظر صورت گرفته است .

وی ادامه داد: با همه تنگناها در انتخاب کاندیداهای نهایی ، خوشبختانه همه استان ها و حوزه های انتخابی به تدریج لیست های انتخابی خود را اعلام می کنند و ان شاالله در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی از اتحاد همه حامیان دولت و اصلاح طلبان در استان ها به ویژه در تهران خواهیم بود.

عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد: از مردم می خواهیم به شایعات انتخاباتی درباره لیست ها توجه نکنند و اخبار درست را از منابع رسمی دنبال کنند.

فخاری در ادامه با دعوت از همه اقشار و آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ٢٢بهمن، تصریح کرد: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان از همه مردم شریف ایران دعوت می نماید تا در راهپیمایی ٢٢ بهمن ضمن تجدید بیعت با ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی زمینه حضور حداکثری، پرشور و افتخارآفرین در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را فراهم کنند.

کد خبر : ۳۴۶۰۶۷