خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور پس از جلسه هیأت دولت:

حضور یکپارچه مردم نشانه انسجام و استحکام بیشتر امنیت ملی است

رییس جمهور همه مردم ایران اسلامی را به شرکت پرشور‌تر و بانشاط‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی فرا خواند و تاکیدکرد: مردم شجاع، غیور و وفادار ایران همانطور که همواره در کنار انقلاب، منافع و مصالح ملی کشورشان بوده‌اند، امسال نیز با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری‌ خود را به نظام و انقلاب اسلامی، به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام حسن روحانی که روز چهارشنبه و پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز انقلاب شکوه‌مند اسلامی اظهارداشت: همواره یکی از مظاهر وفاداری ملت به نظام و انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و امسال نیز بی‌تردید، این مراسم با شکوه و نشاط بیشتر برگزار خواهد شد.

رییس‌جمهور با اشاره به شرایط ویژه منطقه، تصریح کرد: ‌ حضور یکپارچه مردم به معنای انسجام و وحدت ملی است و می‌تواند هرگونه خطرات احتمالی را از کشور دور کند و امنیت ایران اسلامی را مستحکمتر سازد.

روحانی، حضور باشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن را پیش‌درآمدی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در هفتم اسفند ماه دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات مهم پیش رو در کنار موفقیت ملت در رفع تحریم‌ها و ارائه چهره واقعی ایران اسلامی، بیش از پیش عظمت جمهوری اسلامی ایران و واقعیت‌های آن را پیش روی جهانیان قرار خواهد داد.

رییس‌جمهور گفت: حضور پرشور‌تر و با نشاط‌تر مردم در مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات، در کنار موفقیت‌های ملی به معنای بیعت مجدد با راه امام (ره) و انقلاب است.

 

کد خبر : ۳۴۵۹۳۹