خبرگزاری کار ایران

استاندار کهکیلویه وبویراحمد:

سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج مجوز داشت

استاندار کهکیلویه وبویراحمد گفت: در انتخابات آتی دانشجویان باید فضای انتخابات را مشارکتی و غیرمتلهب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سید موسی خادمی در نشستی با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت ۱۶‌ آذر روز دانشجو در سالن شماره یک استانداری کهکیلویه وبویر احمد گفت: دانشجو به جای اینکه به مسائل پژوهشی بپردازد متاسفانه تمام وقت خود را صرف مسائل سیاسی می‌کند.

وی اظهار کرد: دانشجویان اینکهگیلویه و بویراحمد باید به فکر توسعه استان و انجام کارهای پژوهشی و دانش‌بنیان باشند.

خادمی افزود: دانشجو به فقر و عدالت حساس است و جنبش‌های دانشجویی به دنبال مبارزه با فقر و بی‌عدالتی هستند.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشجویان متولی سیاست نیستند اما باید حواسشان به جریان‌های سیاسی باشد یادآور شد: در انتخابات آتی دانشجویان باید فضای انتخابات را مشارکتی و غیرمتلهب کنند.

خادمی با بیان اینکه برنامه سخنرانی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج از سوی هیات نظارت دانشگاه‌ها مجوزداشت و قانونی بود٬ گفت: دانشجویان باید کمک کنند تا نماینده خوب، عاقل و متدین به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

وی با بیان اینکه در این رابطه نیازی نبود که شورای تأمین لغو یا تأئید کند٬ گفت: این حادثه ای که در دانشگاه آزاد یاسوح اتفاق افتاد حادثه بدی بود و متاسفانه در برخی جاها بزرگ نمایی شد. در فضای بسته مجوز برعهده دانشگاه‌هاست. دانشگاه‌ها هیات نظارت دارند و این هیات اگر مجوز داد، تجمع‌ها برگزار می‌شود.

در این نشست دانشجویان انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی ازدانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، علمی کاربردی کهکیلویه و بویر احمد به بیان نظرات خود درباره مسائل پیش ‌روی انتخابات مجلس شورای اسلامی و روز دانشجو پرداختند.

کد خبر : ۳۲۷۹۹۵