خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج زنان:

مساجد بهترین مکان برای تحت تعلیم و تربیت نونهالان است

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۰۹

رئیس سازمان بسیج زنان گفت: امضای تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی کشور در جهت ایجاد هم‌افزایی و همکاری میان سازمان بهزیستی وسازمان بسیج در حوزه نونهالان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مینو اصلانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان بهزیستی و سازمان بسیج زنان با تاکید بر اینکه بسیج جریانی فرهنگ‌ساز است، گفت: در این جریان بزرگ فرهنگی باید به کودکان نگاهی ویژه شود که این نگاه در بسیج وجود دارد.

وی با بیان اینکه در طرح امیدان مربوط به مقطع ابتدایی سازمان بسیج کارهای فکری زیادی صورت داده است ادامه داد: در حوزه نونهالان فعالیت‌های جدی‌تری را در قالب طرح‌هایی مانند حلقه‌های صالحین نونهالان و مهدمسجد‌ها و مهدهای قرآنی شروع کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج زنان با بیان اینکه بسیج سعی می‌کند به دستگاه‌های دولتی کمک کند زیرا دنباله مردمی این دستگاه‌ها است اضافه کرد: بخش عظیمی از جمعیت ما نونهالان هستند که دستگاه‌های رسمی ظرفیت و امکانات لازم را برای تحت پوشش قرار دادن همه آن‌ها نداشته‌اند.

اصلانی با تاکید بر اینکه مساجد بهترین جایی است که می‌تواند نونهالان را تحت تعلیم و تربیت قرار دهد گفت: مساجد در جهت تربیت و فعالیت‌های اجتماعی همواره در کشور فعال بودند لذا با همت بسیجیان سراسر کشور مهدمسجد‌ها راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری سازمان بهزیستی کشور در فعالیت‌های اجتماعی اظهار کرد: با توجه به وظیفه سازمان بهزیستی در مباحث مربوط به کودکان و مهدکودک‌ها جلسات زیادی با این سازمان داشتیم و نهایتاً تفاهم‌نامه‌ای تدوین شد که در آن وظایف بسیج و سازمان بهزیستی به صورت شفاف مشخص شده است.

رئیس سازمان بسیج زنان در پایان تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در جهت هم افزایی در حوزه نونهالان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز