خبرگزاری کار ایران

لیگ تعطیل نمی‌شود

افتخاری: انتقاد از تیم ملی بی‌انصافی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۹۰

رئیس کمیته فوتسال گفت: انتقادهایی که از تیم ملی و عدم نتایج آن مطرح شده بی‌انصافی است چراکه در دو سال اخیر نتایج خوبی کسب شده است.

امروز نشست مدرسان AFC برگزار شد و رئیس کمیته فوتسال به تمجید از عملکرد تیم ملی پرداخت.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری در حاشیه برگزاری نشست مدرسان AFC اظهار داشت: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را در حوزه فوتسال حرفه‌ای دانسته کلاس‌هایی در تهران برگزار می‌شود که مدرسان AFC حضور خواهند داشت. ما بیش از 260 تیم در لیگ‌های مختلف داریم و باید با برنامه‌ریزی پیش برویم چراکه در غیر این صورت نتایج مناسب به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: مشکلاتی در لیگ ما وجود دارد که مسئولان باشگاه‌ها با حضور در این کلاس‌ها می‌توانند در این خصوص توجیه شوند تا بتوانند تیم‌های خود را در ادامه لیگ آماده‌تر کنند. حرفه‌ای شدن در ایران مشکلاتی دارد. یکی از مهم‌ترین آنها مسائل مالی است. همانطور که هم‌اکنون تیم‌های انتهای جدولی ما در لیگ برتر با مشکلات مالی روبه‌رو شدند و قصد کناره‌گیری دارند اما ما تلاش می‌کنیم که آنها را حفظ کنیم.

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: امیدواریم که با توجه به این مسئله که هم‌اکنون شرایط اقتصادی کشور رو به بهبودی است تیم‌های قدرتمندی سال آینده برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند و لیگ خوبی داشته باشیم.

افتخاری در مورد اینکه آیا قرارداد کادر فنی تیم ملی امضا شده یا خیر؟ گفت: قرارداد تقریبا آماده شده و قرار است روز چهارشنبه اعضای کادر فنی برای امضای قرارداد به فدراسیون بیایند و کارشان را رسما آغاز کنند.

وی در مورد وضعیت حضور ایران در تورنمنت چین گفت: این مسئله را به ما دیر اعلام کردند اما در هر صورت ما پیشنهاد دادیم که اگر تمامی هزینه‌های ما اعم از بلیت هواپیما و اسکان را پرداخت می‌کنند ما در مسابقات شرکت کنیم که آنها یک فرصت 24 ساعته خواستند و پس از آن پاسخ دادند که حاضرند بلیت 14 تا 16 هزار دلاری را تامین کنند و هزینه اسکان را هم پرداخت می‌کنند.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: کادر فنی تیم ملی به همین منظور اسامی 18 نفر از ملی‌پوشان را روز گذشته اعلام کرد و 7 نفر هم کادر فنی خواهند بود. در نهایت قرار است 14 بازیکن انتخاب شوند که با 7 عضو کادر فنی 21 نفر به تورنمنت چین اعزام خواهند شد. ما برای شرکت در این رقابت‌ها لیگ را تعطیل نخواهیم کرد چراکه فرصت کافی را نداریم بلکه مسابقات را کمی تغییر خواهیم داد.

افتخاری در مورد وضعیت لباس‌های تیم ملی یادآور شد: در سفر برزیل ما با هماهنگی با آل‌اشپورت در دبی به همراه دو عضو کادر فنی لباس‌های تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا را در فرودگاه تحویل گرفتیم و هم‌اکنون این لباس‌ها در انبار تیم ملی است و هیچ مشکلی در جام‌ ملت‌ها از این بابت نداریم.

 

وی در مورد اینکه قرار است رئیس کمیته فوتسال از اعضای هیات رئیسه انتخاب شود، گفت: آقای دبیری یک سر دارد و هزار سودا! او در شورای شهر حضور دارد و یک بیمارستان هم دارد. آن چیزی که در هیات رئیسه فوتبال مطرح شد این بود که یکی از اعضای هیات رئیسه به عنوان یکی از اعضای کمیته فوتسال اضافه شود که این موضوع مورد تصویب اعضا قرار نگرفت.

افتخاری در مورد حضور شمسایی در تیم منتخب جهان گفت: او بازیکن بزرگی است و حقش است که در تیم منتخب جهان حضور داشته باشد. شمسایی با تیم ملی به خوبی همکاری می‌کند همانطور که سایر باشگاه‌ها این کار را انجام می‌ دهند. انتظار ما هم همین مسئله است. تیم ملی متعلق به خودشان است. هم‌اکنون آرامش خوبی در تیم وجود دارد. واقعا ما در برزیل بسیار خوب عمل کردیم و سابقه نداشته که تیم ملی در برزیل این گونه بازی کند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: اگر داور در فینال مسابقات جایزه بزرگ به داد برزیل نمی‌رسید آنها شکست خورده بودند. با وجود همه جوسازی‌هایی که می‌شود اما ما در دو سال اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. در مسابقات مختلف شرکت کردیم و عناوین گوناگون کسب کرده‌ایم و در بازی‌های دوستانه هم نتایج قابل قبولی به دست آورده‌ایم وقتی چنین انتقادهایی می‌شود واقعا خستگی در تن همه باقی می‌ماند و این بی‌انصافی است فوتسال روز به روز بهتر می‌شود و باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به این تیم کمک کنیم. از صدا و سیما و مطبوعات گرفته تا مسئولان و مربیان باشگاه‌ها.

افتخاری در مورد اینکه آیا مصطفی نظری به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر؟ گفت: او کمی فراز و نشیب دارد. در مجموع من به کار کادر فنی تیم ملی معمولا دخالت نمی‌کنم و آنها خودشان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز