خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون برجام مجلس

اقتدار ایران باعث شد که غربی‌ها وارد مذاکره هسته‌ای با ما شوند

نایب رییس کمیسیون برجام گفت: اقتدار ایران اسلامی باعث شد که کشورهای غربی در موضوع هسته‌ای با کشور ما از در مذاکره وارد شوند که این قدرت ما را در جهان نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در هرسین، نشست بررسی برجام با عنوان «برجام؛ فرصت‌ها و تهدید» به همت بسیج اساتید و دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد هرسین بعدازظهر امروز با حضور حجت الاسلام وحید احمدی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام وحید احمدی، نایب رییس کمیسیون برجام به بررسی و بیان موضوع برجام در مجلس شورای اسلامی و ابعاد آن پرداخت.

نایب رییس کمیسیون برجام در این نشست اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب موضوع هسته‌ای و مذاکرات یکی از مهم‌ترین تحولات در طول این سال‌ها بوده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مسیر رسیدن به این مهم باید گفت که رهنمودهای مقام معظم رهبری نصب العین همه نمایندگان بوده است و خوشبختانه دیدیم که ایران اسلامی از موضع اقتدار با طرف‌های مقابل به مذاکره پرداخت.

نایب رییس کمیسیون برجام عنوان داشت: امروز تمام دنیا به قدرت و اقتدار ایران در منطقه و جهان اذعان دارند وهمین اقتدار باعث شد که دیگر کشورهای غربی و آمریکا در مقابل ایران کرنش کنند و تنها راه باقی مانده را مذاکره بدانند.

احمدی گفت: کشورهای غربی در سالهای اخیر با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود، اینچنین به دنیا القا کرده بودند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، ولی به عینه دیدیم که تبلیغات آن‌ها به هیچ وجه کارساز نبود و دنیا به صلح آمیز بودن انرژی هسته‌ای توسط ایران ایمان آورد.

کد خبر : ۳۲۰۱۹۹