خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت

سطح کیفی آموزش و خدمات در دانشگاه باید افزایش یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با تاکید بر افزایش سطح کیفی آموزش و خدمات در دانشگاه، گفت: فعالیت‌های دانشگاه آزاد در زمینه‌های مختلف رونق بسیار زیادی گرفته است.

به گزارش ایلنا، دکتر سید سجاد گشتی در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، اظهار داشت: کار علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، امری مقدس و دارای جایگاه رفیع در جامعه است که باید با کیفی سازی این کار مقدس به منصه ظهور برسد.

وی با تاکید بر افزایش سطح کیفیت آموزش و خدمات در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، افزود: تصویب رشته گرایش‌های جدید کار‌شناسی ارشد و جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در این واحد دانشگاهی، افزایش سطح کیفیت آموزشی و علمی در کنار تکریم جایگاه دانشجویان در روند رو به رشد این واحد دانشگاهی موثر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تصریح کرد: به حمدالهی با تصویب رشته‌های جدید در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و نیز کار‌شناسی ارشد، هم اکنون ۴۸ رشته گرایش در این واحد دانشگاهی وجود دارد که نیازمند اهتمام ویژه اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی برای جذب و پذیرش دانشجویان جدید است.

وی اظهار داشت: با حضور دکتر حمید میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت‌های دانشگاه آزاد در زمینه‌های مختلف رونق بسیار زیادی یافته است.

در ادامه معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در این نشست گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۸ رشته گرایش در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۱۰ رشته گرایش در مقطع کار‌شناسی پیوسته به مجموع رشته گرایش‌های این واحد دانشگاهی برای پذیرش دانشجو از مهرماه جاری، افزوده شده است.

محمد نژاده افزود: هم اکنون حدود یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در این واحد دانشگاهی فعالیت دارند و مشغول به تحصیل علم و دانش هستند.

وی بیان کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به نیاز جامعه، دارای رشته‌های تحصیلی خوبی در مقاطع مختلف است که نیاز به اهتمام ویژه اعضای هیات علمی دارد.

کد خبر : ۳۱۱۱۸۶