خبرگزاری کار ایران

مرگ هادی غیرقابل باور است؛

کاظمیان: مسئولان‌پرسپولیس خانواده نوروزی را رها نکنند/ زن و بچه هادی باید در رفاه زندگی کنند

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: درگذشت هادی نوروزی غیرقابل باور است و هنوز فقدان او را باور نکرده‌ایم.

جواد کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خبر درگذشت هادی نوروزی واقعا غیرقابل باور است و هنوز فقدان او را باور نکرده‌ایم. درگذشت یک جوان 30 ساله که از جنس خودمان بود خبر دردناکی است و تحمل آن خیلی سخت است. من به خانواده هادی و زن و بچه‌هایش تسلیت می‌گویم. تحمل این مساله برای آنها خیلی سخت است.

وی افزود: ساعت 7 صبح خبر را شنیدم و اصلا باور نمی‌کردم تا اینکه با مسئولان پرسپولیس تماس گرفتم و خبر را تایید کردند و سریع خودم را به بیمارستان رساندم. لحظات خیلی سختی بود چون خودم این درد را کشیده‌ام و برادرم را در جوانی از دست دادم.

مهاجم سابق پرسپولیس متذکر شد: مسئولان پرسپولیس فقط این چند روزه کنار خانواده هادی نباشند و یک قرارداد 4 ساله با خانواده‌اش ببندند و پولش را به زن و بچه‌هایش بدهند. اگر این اتفاق بیفتد کار خاصی هم نکرده‌اند. این حق خانواده هادی است که در رفاه زندگی کنند.

کاظمیان در پایان گفت: فقدان هادی صد در صد به پرسپولیس ضربه می‌زند. این اتفاق هم از نظر فنی و هم روحی و روانی روی پرسپولیس تاثیر می‌گذارد. باید الان به این فکر کنیم که خانواده‌اش در رفاه زندگی کنند چون اگر هادی بود حتما همین کار را می‌کرد.

کد خبر : ۳۱۰۰۳۸