خبرگزاری کار ایران

حضور شش گیلانی در کلاس داوری والیبال ساحلی

دبیر هیئت والیبال گیلان از مشخص شدن سهمیه استان در کلاس داوری والیبال ساحلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی بیداریان اظهار داشت: کلاس داوری والیبال ساحلی با حضور سی نفر از داوران از فردا بیست و ششم لغایت سی و یک شهریور در رودسر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به سهمیه درنظر گرفته شده برای گیلان که پنج نفر بود هیئت رییسه هیئت والیبال استان اقدام به برگزاری قرعه کشی از بین هشت نفری کرد که برای حضور در این کلاس ثبت نام کرده بودند. البته ناگفته نماند این سهمیه ابتدا چهار نفر بودند که با رایزنی با فدراسیون به پنج سهمیه افزایش یافت.

دبیر هیئت والیبال استان گیلان ادامه داد: این قرعه کشی که صبح امروز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه با حضور برخی از داوطلبان در دفتر هیئت والیبال استان برگزار شد در ‌‌نهایت مسعود روحی، مهدی اخلاقی، نعیم‌پور نایب، محمد جمشیدی و فرهاد کمالی به عنوان سهمیه گیلان جهت حضور در این کلاس انتخاب شدند.

وی گفت: فدراسیون والیبال اعلام کرد کسانیکه در این کلاس حضور می‌یابند پس از دریافت مدرک داوری والیبال ساحلی منبعد باید فقط در رقابتهای ساحلی قضاوت کنند.

بیداریان همچنین تصریح کرد: فدراسیون والیبال در اقدام مناسب دیگری نام سه داور زن را هم در این کلاس اضافه کرد که با رایزنی‌های انجام شده موافقت حضور یک داور زن گیلانی نیز در این کلاس فراهم شده است.

گفتنی ست؛ کلاس داوری ملی والیبال ساحلی کشور در دو بخش تئوری و عملی با حضور سی نفر از مربیان اقا و خانوم از بیست و ششم لغایت سی و یک شهریور در رودسر به مدرسی نادر انصاری مدرس فدراسیون والیبال در رودسر برگزار می‌شوذ.

کد خبر : ۳۰۵۷۳۳