خبرگزاری کار ایران

نباید از الان به دربی فکر کنیم؛

عالیشاه: پرسپولیس به کورس‌ برگشته است/با کمک هواداران هر غیرممکنی، ممکن می‌شود

هافبک‌مهاجم پرسپولیس معتقد است تیمش با کسب 3 امتیاز حساس مقابل فولاد به کورس‌ بازخواهد گشت.

امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: بازی بسیار حساسی مقابل فولاد داشتیم و خوشحالم توانستیم با کسب نخستین 3 امتیاز فصل بازگشت خوبی به رقابت‌های لیگ داشته باشیم.

وی درباره بازی‌کردن در پست مهاجم گفت: پست تخصصی من بال چپ یا راست است اما هر جای زمین که برانکو بخواهد بازی خواهم کرد. البته در خط حمله هم عملکرد بدی نداشتم و کمی زمان می‌برد در این پست جا بیفتم.

عالیشاه درباره موقعیت‌های زیادی که در بازی‌های گذشته از دست داده، گفت: اگر قرار باشد تمام توپ‌ها تبدیل به گل شود که بسکتبال می‌شود! البته قبول دارم من و طارمی این هفته‌ها چند موقعیت خوب هدر دادیم اما روی هم رفته 6 گل در 4 بازی به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: کسانی که فوتبال بازی کرده باشند می‌دانند وقتی یک بازیکن از میانه‌میدان پا به توپ حرکت کند و چند نفر را دریبل بزند در موقع تصمیم نهایی بدنش خالی می‌کند و گلزنی برایش دشوار می‌شود.

عالیشاه درباره شانس کسب قهرمانی پرسپولیس در لیگ‌برتر گفت: هنوز اول راه هستیم و نمی‌شود با قاطعیت در این‌باره صحبت کرد. ما با 3 امتیاز حساسی که از خوزستان گرفتیم به کورس‌ بازگشتیم اما از هفته‌دهم به بعد می‌توان چهره تیم‌های مدعی را شناسایی کرد.

بازیکن‌پرسپولیس درباره بازی حساس دربی اظهار داشت: از الان نباید به دربی فکر کنیم. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و برای ما هیچ تیمی ارجح‌تر از تیم‌های دیگر نیست.

وی با اشاره به اینکه کری‌خوانی معنایی ندارد، گفت: فصل‌گذشته هم وضعیت ما و استقلال در جدول به همین‌گونه بود اما دیدید در دربی چه اتفاقی افتاد. به نظرم این بازی ربطی به شرایط جدول ندارد.

عالیشاه درباره اینکه چرا تیم پرسپولیس پنالتی‌زن ندارد، گفت: ما قبل از شروع فصل در دیدارهای تدارکاتی 2 پنالتی توسط کفشگری و طارمی هدر دادیم و به همین خاطر قرار بود من پنالتی‌زن اول باشم که متاسفانه آن پنالتی حساس را از دست دادم.

وی ادامه داد: البته رامین رضاییان هم پنالتی‌زن خوبی است اما نمی‌دانم چرا توپ‌های ما گل نمی‌شود.به هر حال باید هرچه زودتر این مشکل را برطرف سازیم.

وی در خصوص دعوت شدن به تیم ملی بیان داشت: همیشه منتظر این لحظه بودم و خداراشکر کی‌روش من را دید. امیدوارم بازیکن موثری برای تیم‌ملی باشم.

عالیشاه در پایان گفت: به هواداران پرسپولیس اطمینان می‌دهم این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها ما را تنها نگذارند زیرا با هوادار پرسپولیس می‌توان هر غیر ممکنی را ممکن ساخت.

کد خبر : ۳۰۰۸۱۱