خبرگزاری کار ایران

واکنش به طرح فساد در فدراسیون فوتبال؛

کولیوند:رحیمی وارد مسائل حاشیه ای نشود/راه آهن اهداف دیگری در ورزش دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۱۴

عضو هیات مدیره باشگاه راه‌آهن در واکنش به اظهارات مدیرعامل این باشگاه درباره فساد در فوتبال گفت: هیأت مدیره باشگاه از رحیمی خواسته وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

به گزارش ایلنا، محمدجواد کولیوند با اشاره به صحبت‌های علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه آهن در برنامه زنده تلویزیونی 90 مبنی بر وجود فساد در کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون‌فوتبال گفت: اگر لازم باشد رحیمی برای توضیحات به کمیته اخلاق خواهد رفت اما او عنوان کرده که باشگاه راه‌آهن زیرورو ندارد و به دنبال این است که مسیر خودش را از راه صحیح دنبال کند.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: به رحیمی گفته شد که در مسائل حاشیه‌ای ورود پیدا نکند و کار اصلی خود را انجام دهد تا کمک شود راه آهن به جایگاه واقعی خودش برسد زیرا راه آهن جزو تیم‌های سازنده است و با سرمایه گذاری در تیم های پایه و بانوان اهداف دیگری را در ورزش دنبال می کند.

وی گفت: هیأت مدیره راه آهن به دنبال این نیست که صرفا باشگاه‌داری و تیم‌داری کند بلکه این باشگاه مسیر صحیح ارزشی و اخلاقی را طی خواهد کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس افزود: رسانه‌ ملی هم باید در ابتدای لیگ برتر به بحث وحدت توجه کنند زیرا امسال، سال وحدت و امنیت ملی است و رسانه‌ها نباید در حواشی موضوعات ورود کرده بلکه باید در فضای اخلاقی حرکت کنند.

کولیوند در پاسخ به این که آیا رحیمی به کمیته اخلاقی خواهد رفت یا خیر گفت: اگر احضار شود باید برود و توضیح دهد ولی هدف باشگاه، اصلاح فضا و دور شدن از حواشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز