خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

سرمربی قطر: پیروزی برابر ژاپن افتخار است

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیروزی بر ژاپن برای قطر افتخار بزرگی محسوب می شود چرا که توانستیم پرافتخارترین تیم آسیا را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خوان سیچلو بعد از پیروزی مقابل ژاپن در نشست خبری گفت: به نظر من دو تیم بسیار عالی بازی کردند. در ست پنجم بازی نزدیک و پایاپایی بود ولی با فاصله کوتاه نتیجه از آن ما شد.

وی درباره ادامه این پیروزی ها در بازی فردا مقابل چین اظهار داشت: هدف تیم ما از ابتدا این بود که بتوانیم از گروه بالا برویم. البته تیم من کاستی هایی دارد که باید آن ها را اصلاح کرد. تلاشمان پیروزی در تمام بازی ها است. امیدوارم بتوانیم تیم چین را هم از پیش رو برداریم ولی کار راحتی نیست.

سیچلو با اشاره به وضعیت داوری امروز گفت: زمانی که داوری به غلط سوت می زد به طور یقین من اعتراض می کردم. اما به هر حال داور هم مثل هر کسی حق اشتباه دارد. همان طور که خود من امروز در هدایت تیمم بدون اشتباه نبودم.

ماساشی نامبو سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست عنوان کرد: تیم قطر امروز در حمله ها و توپ های اول بسیار عالی کار کرد. بازیکنان من در ست سوم و چهارم به بازی برگشتند، ولی در ست پنجم قطر آنقدر خوب بازی کرد که نتوانستیم به آن ها برسیم. البته تیم من تمام بازیکنانش را به همراه نداشت. چند مصدوم داشتیم که باعث افت تیم ما شد.

تیم ملی والیبال قطر در نخستین روز از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا توانست با پیروزی 3 بر 2 ژاپن را شکست دهد.

کد خبر : ۲۹۴۹۷۰