خبرگزاری کار ایران

ابلاغ پیام تسلیت جامعه کارگری به خانواده شهرام محمدی

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۴۰

هیات اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان خوزستان صبح امروز در دیدار با خانواده شهرام محمدی کارگر کشته شده پتروشیمی مارون پیام تسیلت دبیرکل خانه کارگر و جامعه کارگری را به بازماندگان این کارگر حادثه دیده ابلاغ کردند.

به گزارش ایلنا در این دیدار آقایار حسینی دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان ضاین بررمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم محمدی گفت: شهرام محمدی با از خودگذشتی بی مانند خود جلوی یک فاجعه بزرگ انسانی را گرفت و به همین دلیل یاد و نام او از ذهن جامعه پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: کاری که این کارگر پتروشیمی مارون انجام داد هیچ دست کمی از ایثارگری نداشت و برای همین جا دارد تا وی را شهید راه دفاع از منافع ملی و دستاوردهای اقتصادی کشور بنامیم.

حسینی در عین حال با بیان اینکه علت وقوع حادثه هم اکنون از سوی هیاتی از بازسان اداره کار، کارشناسان ایمنی و دادگستری در دست بررسی است ادامه داد: توقع ما این است تا با اتمام هرچه زودتر این بررسی ها علت حادثه هرچه سریعتر معلوم شود تا بلکه بتوان از تکرار موارد مشابه این چنینیجلوگیری کرد.

این فعال صنفی کارگری افزود: معتقدیم صرف نظر از اینکه کارکردن در کارگاه های سخت و زیان آوری همچون محیط های پتروشیمی می تواند به بروز حوادث کار منجر شود می توان با بازبینی شرایط ایمنی کار از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کرد.

وی افزود: البته مرحوم محمدی تنها کارگری نیست که براثر حوادث کار جان خود را از دست داده است چنانچه تنها به فاصله چند روز از مصدومیت وی براثر یک حادثه دیگر در استان اصفهان 9 کارگر کارخانه ذوب آهن دچار سوختگی شدند بطوری که سه نفر از آنها در دم جان خود را از دست دادند.

دبیرخانه کارگر خوزستان با یادآوری شرایط دردناکی که مرحوم محمدی از بعد از حادثه تا زمان مرگش با آن مواجه بود افزود: امیدورایم حداقل در کنار روشن شدن علت این حادثه دولت طبق پیشنهادی رئیس فراکسیون کارگری مجلس برای تجلیل از ایثارگری مرحوم محمدی با اعطای نشان لیاقت به بازماندگان این کارگر حادثه دیده موافقَت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز