خبرگزاری کار ایران

دبیران انجمن اسلامی مهندسان استان‌های سه گانه خراسان معرفی شدند

کد خبر : ۲۸۳۰۴۱

دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران ، مسئولان این تشکل در استان‌های سه‌گانه خراسان را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی محمد غریبانی که به همین منظور در مشهد حاضر شده بود، طی نشستی با حضور تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب خراسان رضوی، مهدی کاملان را به عنوان دبیر انجمن اسلامی مهندسان خراسان رضوی برای یک دوره دیگر منصوب کرد.

کاملان از فعالان سیاسی با سابقه خراسان رضوی است که پیش از این نیز مسئولیت این تشکل اصلاح‌طلب را در استان بر عهده داشت.

همچنین در این نشست مرتضی مغری و امیر دفتری از سوی دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران به ترتیب به عنوان  دبیران این تشکل در  استان‌های خراسان شمالی و جنوبی تعیین شدند.

غریبانی در این مراسم طی سخنانی از گسترش تشکیلاتی انجمن اسلامی مهندسان ایران در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در دوره جدید فعالیت انجمن تلاش است تا با به‌کارگیری نیروهای جوان و با انگیزه روح تازه‌ای در کالبد این تشکل قدیمی اصلاح طلب دمیده شود.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شده تا مسئولان انجمن اسلامی مهندسان استان‌ها علاوه بر تکمیل شوراهای استانی به تشکیل شوراهای شهرستانی هم اقدام کنند.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران در ادامه گفت: همچنین با توجه به ماهیت صنفی و سیاسی این تشکل،در تلاش هستیم تا در بعد صنفی نیز فعالیت‌های خود را گسترش دهیم تا بدین‌گونه مشکلات مالی موجود برای فعالیت‌های سیاسی  تشکل نیز حل شود.

دبیرانجمن اسلامی مهندسان خراسان رضوی، نیز در این مراسم طی سخنانی، مجموعه اصلاح‌طلبان را دنباله‌رو فکر و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و افزود: انجمن اسلامی مهندسان خراسان رضوی به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان خود را تابع کامل تصمیمات جمعی این شورای برای انتخابات پیش رو می‌داند.

کاملان در پایان از راه اندازی انجمن مهندسان شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام و چناران در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام علی عجم دبیر مجمع روحانیون خراسان رضوی ، مظفر علیزاده دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) خراسان رضوی، محمد صادق جوادی حصار دبیر حزب اعتماد ملی خراسان رضوی، امیر اقتناعی دبیر سازمان دانش آموختگان اسلامی خراسان رضوی  از دیگر چهره های سیاسی حاضر در این نشست بوددند.  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز