خبرگزاری کار ایران

صبح امروز آغاز شد

برگزاری چهارمین سالگرد ناصر حجازی در قطعه نام آوران

مراسم چهارمین سالگرد ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران و استقلال در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم چهارمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی از ساعت 10 صبح امروز با حضور اعضای خانواده، شاگردان و خیل هواداران این اسطوره فقید فوتبال ایران و باشگاه استقلال در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد.

بهناز شفیعی(همسر مرحوم حجازی)، آتیلا حجازی، آتوسا حجازی و سعید رمضانی(داماد ناصر خانواده حجازی) در مراسم حضور دارند و این در حالی است که هواداران سنگربان پیشین تیم ملی و استقلال برای اسطوره شان سنگ تمام گذاشته اند و با نصب بنرهای متعدد یاد و خاطره این اسطوره فوتبال را پاس داشتند تا نشان دهند مکتب حجازی تا چه اندازه مانا بوده است.

همچنین عده ای از هواداران این اسطوره فقید تی شرت هایی با نقش ناصر حجازی بر تن کرده اند و با سر دادن شعارهایی به یاد سنگربان فقید کشورمان حال و هوایی خاص به مراسم داده اند.

جمعی از شاگردان وی به خصوص علیرضا منصوریان سرمربی این روزهای نفت که تیمش چهارشنبه شب موفق شد نماینده عربستان را در تهران شکست دهد جزو اولین نفرات از چهره های سرشناس بود که خود را به محل برگزاری مراسم رساند.

علی دایی، حسن روشن، فرهاد کاظمی، محمود فکری، جواد زرینچه، مهدی تاج، محمد پنجعلی، محمد مومنی، محمدعلی یحیوی و محمد نوازی نیز خود را به محل برگزاری مراسم رساندند تا حال هوای خاصی به مراسم اسطوره آبی ها بدهند.

کد خبر : ۲۷۸۷۳۳