خبرگزاری کار ایران

نیروهای خودسر مانع سخنرانی علی مطهری در شیراز شدند/ حمله به خودروی حامل نماینده تهران

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۱۸۸

درحالی که قرار بود نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در دانشگاه شیراز حضور پیدا کند،اعتراض و ایجاد تشنج در فرودگاه شیراز باعث عدم حضور وی در این برنامه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی مطهری  که در بدو ورود به شیراز با هجوم و اعتراض تعدادی موتور سوار که ماسک بر صورت داشتند روبرو شد ه بود با حمله این عده بوسیله سنگ و چوب روبرو شد .این حمله باعث شکسته شدن شیشه خودرو حامل وی و بروز جراحت در صورت این نماینده مجلس شد.

پس از وقوع این اتفاق خودرو حامل وی به کلانتری 20 گلسرخ منتقل شد اما تجمع مهاجمان مقابل این کلانتری مانع از خروج  علی مطهری از کلانتری شد.

با طولانی شدن زمان حضور علی مطهری در کلانتری، برنامه سخنرانی وی که قرار بود تحت عنوان"اسلام و آزادی" به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز در تالار فجر این دانشگاه برگزار شود، لغو شد.

یکی از نزدیکان علی مطهری نیز که در این سفر وی را همراهی می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از آسیب دیدن صورت این نماینده مردم تهران خبر داد و گفت: پس از حمله برخی افراد به خودروی حامل آقای مطهری و پرتاپ شی به سمت وی، چشم فرزند شهید مطهری آسیب دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز