خبرگزاری کار ایران

تیم‌ها باید مدارک خود را کامل کنند؛

زمانی: کاری‌کردیم بچه‌های تیم سمنان بدون تیم نمانند / هیچ اعتراضی ندیدیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۹۱

این مساله تنها مختص اعضای تیم سمنان بود. الان هم که گفته‌ایم مدارک خود را تکمیل کنند. هر چند تنها برخی مدارک جزئی آنها ناقص است.

رئیس سازمان لیگ‌کاراته گفت: به دلیل انصراف تیم هس سمنان در شب قبل از آغاز مسابقات سوپر لیگ، امتیازی برای اعضای این تیم قائل شدیم تا با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته دوم سوپر لیگ‌کاراته باشگاه‌های کشور روز دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که براساس اعلام سازمان لیگ، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید مدارک خود را تکمیل کنند.

محمد علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که چرا برخی تیم‌ها هنوز در هفته‌دوم سوپر لیگ مدارک خود را کامل نکرده‌اند، تصریح کرد: تیم هس سمنان شب قبل از آغاز مسابقات انصراف داد که ما برای اینکه اعضای این تیم بدون تیم نمانند، اعلام کردیم ورزشکاران و مربیان این تیم می‌توانند با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند.

وی افزود: این مساله تنها مختص اعضای تیم سمنان بود. الان هم که گفته‌ایم مدارک خود را تکمیل کنند. هر چند تنها برخی مدارک جزئی آنها ناقص است.

رئیس سازمان‌لیگ در مورد این که برای کاهش اعتراض‌ها در ادامه مسابقات سوپر لیگ چه تدابیری اندیشیده‌اید، اظهار داشت: در هفته‌اول هیچ اعتراضی را شاهد نبودیم. فقط یک مورد جزئی داشتیم که آن هم مشکل خاصی نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز