خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت؛

یکپارچه کردن بودجه شهرداری و آب و فاضلاب، به ساماندهی رودخانه‌ها کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۹۲

شهردار رشت اتخاذ یک راه حل با مدیریت واحد را برای حصول بهترین نتیجه، جهت ساماندهی رودخانه ها را ضروری دانست.

درخصوص بررسی ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت، نشستی با حضور ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و مشاورین طرح احیای رودخانه‌ها در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست صابر، رییس شورای اسلامی شهر رشت، استفاده از منابع مالی موجود را گامی جهت کاهش مشکلات ناشی از آلودگی رودخانه‌ها عنوان کرد و گفت: با ایجاد این تصفیه خانه در یک بازده زمانی مشخص از ورود فاضلاب به رودخانه‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: برای نتیجه گیری بهتر، شهرداری و آب و فاضلاب می‌توانند با یکپارچه کردن بودجه‌ها از یک طرح جهت تسریع در این کار استفاده کنند تا با متمرکز کردن بودجه‌ها نسبت به اجرایی کردن طرح ساماندهی رودخانه‌ها اقدام کند.

خلیلی، شهردار رشت، نیز در ادامه به حساسیت و دغدغه مسئولین استان اشاره کرد و گفت: در هیچ مقطعی حساسیت و ورود مسئولین با این عزم جدی درخصوص دو رودخانه شهر رشت وجود نداشته، به‌طوری که هم اکنون استانداری گیلان - شورای و شهرداری رشت - آب و فاضلاب – محیط زیست همگی در جهت رسیدن به یک هدف واحد و نتیجه اصولی هستند.

شهردار رشت اتخاذ یک راه حل با مدیریت واحد را برای حصول بهترین نتیجه جهت ساماندهی رودخانه‌ها را ضروری بر شمرد.

در ادامه جمشیدی و فرانک پیشگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز به بیان مسائلی در خصوص انتخاب یک مشاور واحد برای طرح ساماندهی رودخانه‌ها و پرهیز از موازی کاری و همچنین احساس مسئولین درخصوص به ثمر رسیدن این طرح پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز