خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۸۳۱ میلیون ریال کمک مردمی طی مرداد ماه در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۰۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۸۳۱ میلیون ریال کمک مردمی طی مرداد ماه در خانه انفاق زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: طی این مدت ۱۳ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال نیز صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از تاسیس خانه انفاق، تسریع در امور خیرین و نیکوکاران است.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۴۵ طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت مردم و خیرین در این طرح‌ها مطلوب است و همین امر موجب ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طی مرداد ماه امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح احسان تاج گل جمع‌آوری شد، بیان کرد: همچنین طی این مدت ۱۳ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال نیز صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به کمک ۱۰ میلیون و ۱۶۲ هزار ریالی مردم استان در قالب طرح همیان مولا، تصریح کرد: طی مرداد امسال در قالب طرح هبه ۱۸ میلیون و ۹۳۵ هزار ریال کمک در خانه انفاق جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

حسنلو همچنین میزان کمک‌های مردمی در طرح اطعام نیازمندان را ۸۹ میلیون و ۷۰۲ هزار ریال اعلام کرد و گفت: طی این مدت مردم خیر استان در قالب طرح‌های یاسین و طا‌ها به ترتیب ۶ میلیون ریال و ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به نیازمندان کمک کردند.

وی میزان کمک‌های مردمی در طرح محسنین را ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: مرداد ماه امسال در قالب طرح کوثر ۲۵ میلیون ریال، در طرح رحمت ۱۷ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال و در طرح شفا نیز ۳۲ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کفاره عمد و ۴۱ میلیون و ۵۸۵ هزار ریال کفاره غیرعمد در خانه انفاق طی مرداد ماه امسال، تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۸۴ میلیون فطریه عام در خانه انفاق جمع‌ٱوری شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری ۴۱۷ میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام، بیان کرد: بر اساس برآورد انجام شده از میزان کمک مذکور ۱۹ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی و کالایی و ۳۹۸ میلیون ریال نیز به صورت نقدی جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به کمک ۲ میلیون ریال مردم استان به آسیب‌دیدگان حوادثو ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فطریه سهم سادات، اضافه کرد: در این مدت ۲۱ میلیون و ۲۷ هزار ریال کمک برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال به صورت کمک‌های خاص و ۵۰۰ هزار ریال نیز در قالب طرح حج فقرا کمک جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی این مدت ۸۳۱ میلیون و ۳۸۸ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: از این مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۴۴۹ هزار ریال به صورت کالایی و ۷۰۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه گزارشی از تعداد حامیان جذب شده در خانه انفاق زنجان نیز ارائه کرد و گفت: امسال طی مرداد ماه ۶۷ حامی در قالب طرح اکرام ایتام کفالت ۹۲ یتیم را تقبل کردند.

این مسئول همچنین تعداد حامیان جذب شده در طرح طا‌ها را ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد خیر کفالت ۲۰ یتیم را قبول کردند.

حسنلو همچنین با اشاره به جذب سه حامی در طرح محسنین و واگذاری کفالت سه فرزند به این حامیان، بیان کرد: همچنین طی این مدت دو حامی در طرح یاسین کفالت دو دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد را قبول کردند.

وی همچنین با اشاره به توزیع ۲۲ صندوق در خانه انفاق طی مرداد ماه، تصریح کرد: این صندوق‌ها در بین مشترکان خانگی و ادارات متقاضی صندوق توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز