خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

صدا و سیما نباید تحت تأثیر گروه و یا جناح خاصی قرار گیرد

کد خبر : ۱۹۵۹۳۱

انتظار می رود وزیر دفاع هر چه سریعتر موضوع دفترچه درمانی رزمندگان معسر را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رسانه ملی باید از تأثیرپذیری از جناح ها و افراد خاص جلوگیری کند گفت: سازمان صدا و سیما وظیفه خطیری در برابر مردم دارد.

به گزارش ایلنا، فتح الله حسینی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۶مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد در خصوص ضرورت توجه جدی به مردم و ارباب رجوع هایی که به بانک های عامل مراجعه می کنند گفت: مدیران عامل بانک ها باید توجه جدی به مردم داشته و مشکلات آنها را در مراجعه به بانک ها حل کنند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر دفاع افزود: با گذشت ۴ ماه از برقراری حقوق رزمندگان معسر در کشور که ۴ ماه حقوق آنها برقرار شده وزیر دفاع قول داده بود که در خصوص دفترچه درمانی این عزیزان تدابیر لازم اندیشیده شود که هنوز اقدامی انجام نگرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می رود وزیر دفاع هر چه سریعتر موضوع دفترچه درمانی رزمندگان معسر را پیگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به ریاست صدا و سیما گفت: رسانه ملی با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده انتظارمی رود در تمام کشور به ویژه در نقاط مرزی که آسیب پذیری بیشتری در قبال تبلیغات بیگانه دارد توجه بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به اینکه صدا و سیما سازمان مستقلی در کشور است باید توجه داشته باشد تا تحت تأثیر گروه و یا جناح خاصی قرار نگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز