خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه ای استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا؛

احتمال خاموشی‌های پراکنده تهران نزدیک است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۳۱

ما برای مصرف ۹هزار و ۳۰۰ مگاوات پیش بینی لازم را کرده ایم اما نمی توان گفت که اگر حتی ۱۰۰ مگاوات هم بیشتر شود قطعی داشته باشیم مگر اینکه مشکل یا نقص فنی بوجود آید.

مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: پیش بینی لازم برای مصرف ۹۳۰۰ مگاوات شده اما اگر بیش از این میزان مصرف داشته باشیم ممکن است به لحاظ فنی مشکلاتی بوجود آید و قطعی پراکنده و محدود داشته باشیم اما در سطح گسترده نخواهد بود.

سید زمان حسینی، مدیر عامل برق منطقه ای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا مشکل سوخت نیروگاه ها به بدهی وزارت نیرو به وزارت نفت ارتباط داشته، گفت: پالایشگاه ها بر خلاف نیروگاه ها که زمستان اورهال می کنند در فصل تابستان اورهال دارند لذا بنا به گفته مسئولین نفت تنها دلیل کاهش عرضه گاز طی روزهای گذشته رفع مشکلات فنی پالایشگاه ها بود و به بدهکاری ها مرتبط نیست.

وی در خصوص میزان بدهی برق نیز تصریح کرد: ما در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران و بانک ها بدهکاریم که درحال پرداخت آنها هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: میزان بدهی ما به شرکت گاز جزئی بوده و به قبل از زمان هدفمندی بر می گردد.

وی همچنین در خصوص اینکه با چه میزان مصرف برق در تهران خاموشی خواهیم داشت، گفت: ما برای مصرف ۹هزار و ۳۰۰ مگاوات پیش بینی لازم را کرده ایم اما نمی توان گفت که اگر حتی ۱۰۰ مگاوات هم بیشتر شود قطعی داشته باشیم مگر اینکه مشکل یا نقص فنی بوجود آید.

مدیر عامل برق منطقه ای استان تهران تاکید کرد: فراموش نکنیم که ما مشکل محدودیت آب و گرمای شدید را داریم اما اگر حتی مصرف از میزان پیش بینی شده بالاتر برود خاموشی گسترده و کلان در تهران نخواهیم داشت ضمن اینکه مردم باید همواره همکاری کرده و صرفه جویی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز