خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان؛

تمایز انقلاب اسلامی با دیگران در اعتقادی بودن ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۳۵

تمامی مسئولین باید با جدیت و تمام توان خود در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر کنگره شهدا تلاش کنند.

نخستین نشست شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست گفت: آن چه را که امروز انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب های جهان متمایز کرده و در نقطه برتر قرار داده است اعتقادی بودن حرکت ملت است.

سردار هامون محمدی شهدا را پشتوانه و ضامن بقای انقلاب عنوان کرد و افزود: شهدا با نثار خون پاک خود به استکبار جهانی اعلام کردند که به هیچ قیمتی حاضر نیستند از اعتقادات خود دست بردارند.

استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه تقدیم هزاران شهید گویاترین سند عزتمندی مردم ایران در حفظ دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: شهدا با ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و با نثار جان خود موجب عزتمندی و سربلندی کشور گردیدند و برهمه مسئولان و مردم واجب است خدمتگزاران خاندان معظم شهدا و پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه باشند.

محمد علی نجفی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر کنگره شهدا تصریح کرد: تمامی مسئولین باید با جدیت و تمام توان خود در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مهم تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر مردمی بودن برگزاری کنگره شهدا تاکید کرد و افزود: باید نمادهای ایثار، شجاعت و مقاومت خود را به نسل جوان کشوربا این گونه اقدامات بشناسانیم تا جوانانمان با الگو برداشتن از شهدا در مسیر درست گام بردارند.

استاندار گیلان افزود: نمادهای ایثار وشهادت از زیربناهای اصلی کارهای فرهنگی ما باید باشد.

وی گیلان را استانی با فرهنگ غنی و نخبه پرور عنوان کرد و افزود: گیلان با وجود سرداران رشید و بزرگی که هر کدام نماد ایثار، مقاومت و شجاعت هستند باید در برگزاری کنگره شهدا فراتر از آنچیزی که در سایر استانها برگزار شد عمل کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر توجه هر چه بیشتر مسئولین به مسائل فرهنگی افزود: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری گردیده باید با تمام توان خود در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و حل مشکلات فرهنگی جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: هزینه کردن درمسائل فرهنگی در حقیقت سرمایه گذاری به شمار می رود چراکه از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

نجفی حل مشکل اشتغال را از جمله اولویتهای مهم استان عنوان کرد و افزود: جامعه بیکار ناهنجاری های سیاسی و اجتماعی را در پی خواهد داشت و رفع معضل بیکاری نقش موثر و تاثیر گذاری را در جهت رفع این مشکل ایفاء خواهد کرد.

استاندار گیلان از آماده سازی مزار شهدا ی شهر رشت خبر داد و افزود: ساخت مزار شهدای انزلی از جمله برنامه های استان به شمار می رود که اکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت پذیرفته است
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز