خبرگزاری کار ایران

سردبیر روزنامه همشهری:

استقبال مردم از نمایشگاه مطبوعات در سال‌های اخیر قابل توجه بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۰۲

سردبیر روزنامه همشهری گفت: نمایشگاه مطبوعات برای اهالی رسانه فرصتی بوده تا اگر سوء تفاهم یا دلگیری ایجاد شده، برطرف شود.

ایلنا: حسین قربان‌زاده یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه مطبوعات ارتباط دوسویه بین رسانه‌ها است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ سردبیر روزنامه همشهری یادآور شد: نمایشگاه مطبوعات برای اهالی رسانه فرصتی است تا اگر سوء تفاهم یا دلگیری ایجاد شده، برطرف کنند؛ همچنین این رویداد فرهنگی محملی برای شکل گیری تعامل مثبت بین اهالی رسانه است.
وی با یادآوری اینکه در کنار این تعامل ارتباط بین مخاطب و رسانه هم برقرار می‌شود گفت: نمایشگاه مطبوعات همانند نمایشگاه کتاب نیست تا برای مردم خیلی جذاب باشد و در واقع از دید بازدیدکنندگان، نمایشگاه مطبوعات مانند یک کیوسک بزرگ بوده که همه نوع مطبوعاتی در آن قرار دارد.
قربان‌زاده با تاکید بر اینکه بازدید ازنمایشگاه سال گذشته قابل توجه بود گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی است تا مردم با نویسندگان و اصحاب رسانه ارتباط برقرار کنند.
وی همچنین در خصوص تاثیر نمایشگاه مطبوعات درهمگرایی رسانه‌ها گفت: این نمایشگاه در روند کارکرد مطبوعات تاثیر بسزایی دارد.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز