خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد گلپایگان:

برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در اقتصاد و فرهنگ باید آسیب شناسی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۳۰

ترویج فرهنگ صحیح دینی، اسلامی و ارزشی در تمامی آحاد جامعه می‌تواند سبب اعتلای اقتصاد و تحولات در دیگرعرصه ها باشد.

ایلنا: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گلپایگان، دردیدار با شهردار واعضای شورای اسلامی شهر گلشهر اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حکایت از تلفیق این دو اصل در سایه تلاش و مجاهدت همگانی است که می‌‌تواند زمینه پیشرفت کشور را بهتر و سریع‌تر فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدحسین محمدی فشارکی گفت: ترویج فرهنگ صحیح دینی، اسلامی و ارزشی در تمامی آحاد جامعه می‌تواند سبب اعتلای اقتصاد و تحول در این حوزه باشد.

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلپایگان دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی و رفع چالش‌های پیش رو یادآور شد و تصریح کرد: امروز کمتر مسئولی را سراغ داریم که دغدغه فرهنگی نداشته باشد چرا که دشمنان ما بعد از مأیوس شدن در عرصه جنگ رودررو به هجمه اقتصادی و فرهنگی روی آوردند و تلاش می‌کنند تا در این دو عرصه تمام توانشان را مصروف هجمه‌های سنگین کنند.

محمدی فشارکی افزود: برای اینکه بتوانیم این توطئه‌ها و تهدیدها را خنثی کنیم باید آسیب‌های این دو حوزه را خوب و واقع‌بینانه بشناسیم و با عزم ملی و توانمندی‌هایی که از مدیریت جهادی سراغ داریم به حل آنها کمر همت ببندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز