خبرگزاری کار ایران

در بورس انرژی؛

معاملات برق افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۵۵

در معاملات امروز بازار مشتقه، ۱۷۰۸ قرارداد سلف موازی استاندارد برق در سه نماد میان باری، بار پیک و بار پایه روزانه معامله شد.

امروز در بورس انرژی، ۱۷۰۸ قرارداد سلف موازی استاندارد برق، ۱۰۰۰ تن قطران، ۱۰۰۰ تن آیزوریسایکل، و بیش از ۳۰۰۰ بشکه میعانات گازی معامله شد.

به گزارش ایلنا، در معاملات امروز یکشنبه یازدهمین روز اسفند، در بازار مشتقه، ۱۷۰۸ قرارداد سلف موازی استاندارد برق در سه نماد میان باری، بار پیک و بار پایه روزانه معامله شد.

تعداد معاملات صورت گرفته در تابلو برق ۳۷ مورد و ارزش کل آن حدود ۱۰ میلیارد ریال بود.

امروز و در بازار فیزیکی شرکت پالایش نفت اصفهان ۱۰۰۰ تن آیزوریسایکل تولیدی خود را عرضه کرد. ارزش این حجم از محصول آیزوریسایکل، ۲۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال قیمت خورد.

شرکت ملی نفت ایران هم به عنوان مهمترین عرضه کننده محصول، امروز ۳۲۳۰ بشکه میعانات گازی پالایش گاز ایلام را روی تابلو عرضه برد.

قیمت هر بشکه از میعانات گازی در رقابت بین خریداران کمی بیشتر از ۲ میلیون ریال قیمت خورد تا ارزش کل این محموله به ۶ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال بالغ شود.

در تابلو سایر حامل های انرژی و برای دومین بار شرکت ذوب آهن اصفهان ۱۰۰۰ تن محصول قطران را عرضه کرد.

مشتریان قطران هم ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این حجم از قطران پرداخت کردند.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات صورت گرفته در بورس انرژی به حدود ۵۱ میلیارد ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز