خبرگزاری کار ایران

پس ازتشییع واقامه نمازمیت؛ / تکمیلی /

پیکر ناصر میناچی در گلزار شهداء قم آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۳

احمد منتظری بر پیکر مرحوم میناچی نماز میت خواند / پیکر مرحوم میناچی، در ساعت ۱۷:۴۵ همزمان با اذان مغرب، در گلزار شهداء قم، به خانواده وی تحویل داده شد.

ایلنا: پیکر مرحوم ناصر میناچی اولین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی، در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، پیکر مرحوم ناصر میناچی موسس حسینیه ارشاد و وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت موقت مهندس بازرگان، پس از ساعتی معطلی، در ساعت حدود ۱۷:۴۵ همزمان با اذان مغرب، در گلزار شهداء علی بن جعفر قم به خانواده و بستگان وی تحویل و پس از انجام مراسم تشییع جنازه و خواندن نماز میت توسط حجت الاسلام و المسلمین احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله العظمی منتظری، در ضلع جنوبی این آرامستان، به خاک سپرده شد.

تصمیم به خاکسپاری مرحوم دکتر ناصر میناچی در گلزار شهداء قم، پس از آن اتخاذ شد که شهرداری تهران از دفن مرحوم میناچی در حسینه ارشاد که وصیت این مرحوم بود، ممانعت کرد.

گلزار شهداء علی بن جعفر(ع) قم، محل دفن شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین والدین و بستگان این شهداست.

در این مراسم علاوه بر خانواده و بستگان مرحوم میناچی و حجت الاسلام و المسلمین احمد منتظری، سعید منتظری فرزند دیگر آیت الله العظمی منتظری(ره) و حجج الاسلام و المسلمین محمدتقی فاضل میبدی و عبدالرحیم سلیمانی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز