خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد؛

افزایش ۲۷ درصدی پروازهای بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۹

در دی ماه امسال ۵۶۶۶ پرواز بین‌المللی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸۹ پرواز بیشتر صورت گرفته است.

معاون شرکت فرودگاه‌های کشور از افزایش ۲۷.۵ درصدی نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، ابراهیم شوشتری گفت: در دی ماه امسال ۵۶۶۶ پرواز بین‌المللی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸۹ پرواز بیشتر صورت گرفته است.

وی میزان پروازهای عبوری از فراز کشور در یک ماه گذشته را ۱۶ هزار و ۹۲۹ پرواز عنوان و اظهار کرد: در دی ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۹۹ پرواز عبوری انجام شد که بر این اساس در سال جاری شاهد رشد ۱۲.۹ درصدی در این بخش هستیم.

شوشتری با بیان اینکه تعداد پروازهای داخلی در دی ماه نیز ۱۲.۲ رشد نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۸۸۵ پرواز انجام شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۱۱ هزار و ۴۸۷ پرواز بوده است.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها میزان پروازهای انجام شده در دی ماه را ۳۵ هزار و ۹۹۱ پرواز عنوان کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۹ درصد رشد داشته است.

به گفته وی در دی ماه نسبت به ماه گذشته(آذر ماه) در پروازهای عبوری ۸۷۲ پرواز و در پروازهای بین‌المللی ۵۳۹ پرواز افزایش داشته‌ایم این درحالی است که پروازهای داخلی ۵۴۸ مورد کاهش نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز