خبرگزاری کار ایران

نماینده ساری در تذکری به مسئولان دولتی؛

کشاورزان هم نیروی انسانی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۴

تبعات حرف‌های نابجا را مردمی که در هوای گرم و شرجی مازندران به تولید مرکبات دست زده‌اند و باغداری کرده‌اند، پس می‌دهند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت و مسئولین به خاطر سخنان نابجایشان که موجب متضرر شدن کشاورزان شده اند، تذکر جدی می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری به مسئولان دولتی اظهار داشت: متاسفانه دولت در فصل برداشت برنج، برخلاف قانون برنج وارد می‌کند و به تولید داخلی ضرر می‌زند. اخیرا نیز یکی از مسئولین دولتی سخنانی داشته وگفته اند سورتین موجب سرطان میشود، نتیجه آن ایجاد یک شوک اقتصادی به مرکبات بوده است و تولید کنندگان بسیاری ضرر کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: وقتی رئیس‌جمهور به منزل استاد شجریان می‌رود و می‌خواهد ترمیم نیروی انسانی کند، آیا تولیدکنندگان جزو نیروی انسانی نیستند که اینگونه متضرر می‌شوند؟

این نماینده مجلس ادامه داد: تبعات حرف‌های نابجا را مردمی که در هوای گرم و شرجی مازندران به تولید مرکبات دست زده‌اند و باغداری کرده‌اند، پس می‌دهند و اکنون به خاطر این حرفها تولیدکنندگان مرکبات دچار ضرر هنگفتی شده‌اند. لذا به دولت و مسئولین مربوطه تذکر جدی می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز