بررسی جایگاه حقوقی برندهای فرهنگی هنری در کنفرانس حقوق برند در ایران
نخستین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران با تبیین جایگاه قانون حقوق برند در برنامههای پنج ساله توسعه سند چشمانداز کشور؛ پنجم دی ماه برگزار میشود.
ایلنا: نخستین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران با تبیین جایگاه قانون حقوق برند در برنامههای پنج ساله توسعه سند چشمانداز کشور در پنجم دی ماه، به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس تخصصی حقوق برند و فرهنگسرای کار در مرکز همایشهای بینالمللی نیایش برگزار میشود.
به گزارش ایلنا، از اهداف این کنفرانس میتوان به اهمیت نقش رسانههای جمعی و دستگاههای اطلاع رسانی در خصوص برند، بررسی اهمیت و جایگاه حقوقی برندهای فرهنگی هنری و شهری در توسعه پایدار کلانشهرها و اهمیت نقش حقوق برند در توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره کرد.
از برنامههای این کنفرانس، میتوان به برگزاری پانلهای تخصصی و کارگاههای آموزشی اشاره کرد. پانلهای تخصصی این همایش شامل دو حوزه واکاوی چالشها و تنگناهای موجود در نظام مالکیت معنوی وحقوق برند بنگاههای اقتصادی کشور، تبیین الزامات قانون حمایت از حقوق برندها در سیاستهای کلان دستگاههای تقنینی، اجرایی و قضائی است.
جایزه ملی «تندیس برند سالم» و «نشان برند سالم» به برندهای برگزیده کنفرانس که شرایط لازم را داشته باشند، اعطا میشود.
این برنامه روز پنجشنبه ۵ دی ماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ در مرکز همایشهای بینالمللی نیایش به نشانی: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم پلاک ۱۴برگزار میشود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی: kar. farhangsara. ir مراجعه کنند.