خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

زیرساخت‌ها در منطقه آبشار بیشه لرستان با رویکرد گردشگران خارجی و داخلی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۶

بدترین کار برای یک استان پروژه‌هایی است که توجیه اقتصادی ندارند و استان لرستان متأسفانه در این زمینه ضربه سنگینی خورده است.

بازوند گفت: بد‌ترین کار برای یک استان پروژه‌هایی است که توجیه اقتصادی ندارند و استان لرستان متأسفانه در این زمینه ضربه سنگینی خورده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، ˈهوشنگ بازوندˈ در جلسه توسعه گردشگری منطقه بیشه لرستان افزود: بد‌ترین کار برای استان لرستان این موضوع است که با اجرای پروژه‌های فاقد توجیه اقتصادی نتوان زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کرد.
استاندار لرستان گفت: در حال حاضر اقتصاد استان گریبانگیر طرح‌های فاقد توجیه اقتصادی است و به همین دلیل با این پارامتر خطرناک، اقتصاد لرستان زمین گیر شده است.
وی با اشاره به اینکه برای سرمایه گذاران باید به دنبال طرح‌های بدون توجیه اقتصادی نباشیم، اظهار داشت: در صورتی که طرح توجیه اقتاصدی نداشته باشد می‌توان گزینه‌های بهتری را انتخاب کرد تا هزینه‌های آن وارد چرخه اقتصادی استان شود.

وی در خصوص اجرای طرح یکی از سرمایه گذاران در منطقه بیشه لرستان نیز گفت: برای اجرای طرح‌های اقتصادی مهم در حوزه گردشگری سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می‌گیرند تا بتوان زمینه رشد و توسعه گردشگری در استان را شاهد باشیم.

استاندار لرستان گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در منطقه بیشه به ویژه احداثمجتمع تفریحی در این منطقه استقبال می‌کنیم که امیدواریم تا پایان سال جاری بتوان نسبت به اجرایی کردن طرح اقدام کرد تا بتوان در سال آینده عملیات اجرایی این مجتمع گردشگری در این منطقه آغاز شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور برای واگذاری زمین در این منطقه اقدامات لازم صورت می‌گیرد که در صورت آوردن سرمایه از سوی سرمایه گذار می‌توان طرح را به بهترین شیوه در منطقه اجرایی کرد.
بازوند افزود: در صورتی که این پروژه‌ها توجیه اقتصادی داشته باشند از آن‌ها به خوبی استقبال می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: باید در منطقه آبشار بیشه با رویکرد گردشگران خارجی و داخلی زیرساخت‌ها فراهم شود.

بازوند خاطرنشان کرد: برای جداکردن آبشارهای لرستان از همدیگر طی چند روز آینده این مشکل را حل می‌کنم.

وی به بحثگازرسانی در آبشار بیشه اشاره کرد و گفت: ‌ مدیرعامل شرکت گاز لرستان باید قصد گازرسانی به آبشار بیشه و روستاهای اطراف آن را در دستور کار خود قرار دهد هرچند که هزینه‌بر باشد.
وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مناسب نیست، افزود: در صورتی که سرمایه گذار به عنوان مشتری خوبی برای بانک محسوب شود به طور یقین نگرانی در این زمینه کمتر است و به راحتی می‌توان از بانک‌های مختلف برای اجرای این طرح تسهیلات دریافت کرد.

بازوند با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح حمایت جدی از سرمایه گذار خواهد شد، گفت: برای رفع مشکلات موجود در منطقه با ادارات مختلف از جمله شرکت گاز و راه آهن استان جهت انجام اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا طرح با حمایت جدی مسوولان اجرایی به بهترین نحو پیشرفت کند.

وی در ادامه از متولیان امر خواست برای انعقاد تفاهم نامه آن در سریع‌ترین زمان اقدام کنند تا بتوان در سال ۹۳ عملیات اجرایی آن را آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز