خبرگزاری کار ایران

محمد حسین مقیمی:

نیازمند استفاده از مدیران مجرب اقتصادی در سطوح بالا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱

زمانی كه دولت جدید بر سر كار آمد شرایط برای جهش اقتصادی آماده بود اما از فرصت پیش آمده استفاده مطلوبی نشد و تلاش درستی در جهت استفاده از این شرایط فراهم نشد.

نماینده سابق مجلس در خصوص تحقق وعده های کارگری در نظام جمهوری اسلامی گفت: باید ببینیم آیا دولت، مجلس و دستگاه قضایی كشور به دنبال تحقق این شعارها در كشور بوده اند و مسائل مهم اقتصادی كشور را مورد پیگیری قرار دادند یا خیر چرا كه  یكی از مهمترین راهكارهای حل مشكلات اقتصادی موجود استفاده از نظرات كارشناسان و اقتصاد دانهای متخصص کشور است.

محمد حسن مقیمی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: دولت در بخش تصمیم گیری اقتصادی دچار مشكل است و  باید برای برون رفت از مشكلات موجود با كمك كارشناسان یك تیم اقتصادی تشكیل داده و از نظر آنها در این زمینه بهره مند شود.

 نماینده سابق شهرستان خمین در مجلس هشتم شورای اسلامی در ادامه افزود: در دنیا كسانی كه تصمیم گیری های مهم اقتصادی را انجام می دهند خیلی دستخوش جابه جایی و تغییر نمی شوند و سعی بر این است كه برای استفاده از حداكثر تجربه، حداقل تغییرها انجام شود.

وی افزود: جابه جایی مدیران به معنای جابه جایی تجربه است و مدیران بعدی كشور باید سعی كنند مدیرانی كه در جای خود موفق عمل كرده اند را در سمتشان نگه دارند تا بتوانند از تجربه هایشان استفاده كنند و در ضمن از مدیران قبلی برنامه ریز و موفق دعوت به همكاری كنند تا بتوانند سكان جامعه را هدایت كنند.

مقیمی در مورد اقدامات اقتصادی دولت احمدی نژاد گفت: زمانی كه دولت جدید بر سر كار آمد شرایط برای جهش اقتصادی آماده بود اما از فرصت پیش آمده استفاده مطلوبی نشد و تلاش درستی در جهت استفاده از این شرایط فراهم نشد.

نماینده سابق مجلس در پایان اظهار داشت: سند چشم انداز، برنامه بسیار جامع و كاملی برای اجرا در كشور است.مهمترین كاری كه دولت آینده باید انجام دهد اعتقاد به تدوین و اجرای برنامه بر اساس سند چشم انداز است و لازمه آن تعامل خوب و مثبت مجلس و دولت باهم و انجام كار طبق قانون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز