خبرگزاری کار ایران

دومین همایش مدیریت راهبردی کسب و کار در مرکز همایش‌های صدا و سیما

کد خبر : ۱۲۲۸۵۰

«دومین همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار» با رویکرد تخصصی فرهنگ ارتباطات و مذاکره در تمدن سازمانی در ۲۶ دی ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

ایلنا: «دومین همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار» با رویکرد تخصصی فرهنگ ارتباطات و مذاکره در تمدن سازمانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ هادی سیاری، ریاست موسسه آموزش عالی آزاد ماهان درباره اهداف برگزاری این همایش تاکید کرد: با هدف پیوند فضای علمی و فضای عملیاتی کسب و کارکشور و با در نظرگرفتن اینکه اساسا ارتباطات و مذاکره کلید درهای بسته سازمانی هستند این همایش بین اللمی برگزار می‌شود که درخلال آن از گروههای صنعتی پیشرو در ارتباطات و مذاکرات سازمانی نیزتقدیر به عمل می‌آید.

وی درباره روند برگزاری این همایش توضیح داد: این همایش که با هدف مرور دستاوردهای نوین مدیریت راهبردی کسب و کار توسط پژوهشگران، اندیشمندان و خلاقان مدیریت ایران و تقدیر از پیشکسوتان علم مدیریت و کارآفرینان بر‌تر ایرانی برگزار می‌شود، به دنبال آن است که ضمن ارتباط میان دانشگاهیان و کارآفرینان بخش صنعت، ارائه مشاوره‌های مدیریتی و صنعتی، فضای علمی را تبدیل به محیطی کاربردی مهارتی جهت تغییر نگرش مدیران کند.

سیاری همچنین بااشاره به اینکه اولین همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب وکار درسال گذشته که با همکاری وزارت کشور برگزار وبا استقبال گسترده‌ای ازسوی مدیران عرصه کسب و کار و محافل علمی روبه رو شده است گفت: همراهی و هم اندیشی نامداران مدیریت ایران همچون «پروفسور علی اکبر فرهنگی، پدر علم ارتباطات در ایران، پروفسور ناصر میر سپاسی، پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران» و «پروفسور مسعود حیدری، پدر علم مذاکرات تجاری در ایران»، «پروفسور سیّد حسین سیّد الماسی»، «پروفسور درایتون برد». «پروفسور فیلیپ هنری لاتیمر باعثشد که این همایش دستاوردهای خوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز