خبرگزاری کار ایران

با اشاره به حضور دو فیلم در جشنواره فیلم فجر؛

سعید راد: تشویقهای جشنواره فیلم فجر باشکوه است

کد خبر : ۱۲۲۷۰۴

تفاوت تشویق باشکوه و تشویق‌های سردستی را خوب می‌فهمم. در زمانی که در جشنواره فیلم فجر جایزه گرفتم احساس کردم عمری که برای بازیگری گذرانده‌ام بی‌جهت نبوده است.

ایلنا: سعید راد بعد از بازی در فیلم اسب‌ها همچنان می‌تازند؛ حضور در فیلم پایان خدمت را آغاز کرده است.

سعید راد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین فعالیتهای خود گفت: به تازگی بازی در فیلم «اسب‌ها همچنان می‌تازند» به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی محمدرضا محمدی را به پایان رساندم و بازی در فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و نوشته بهروز افخمی را آغاز کرده‌ام.

بازیگر فیلم «دوئل» درباره موضوع این فیلم توضیح داد: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود.

راد با بیان اینکه به تازگی مقابل دوربین رفته است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم طی ۴۵ جلسه قرار است انجام شود. حدود۲۵ روز دیگر گروه برای ادامه فیلمبرداری به شهر شیراز اعزام خواهم شد.

بازیگر فیلم سینمایی «چ» در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه اگر بخواهید یک شخصیت واقعی را به تصویر بکشید چقدر کارتان را سخت می‌کند؟ پاسخ داد: من قبلاً شخصیت رضاخان را در مجموعه «در چشم باد» به کار گردانی مسعود جعفری جوزانی را بازی کرده بودم و تجربه لازم در این زمینه را داشتم اما برای این فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا با هوشمندی من را انتخاب کرد.

راد با بیان اینکه متأسفانه مستندات زیادی از شهید فلاحی در دسترس نیست، توضیح داد: ما بیشتر براساس عکس‌ها و مصاحبه همرزمان ایشان سعی در نزدیک شدن به این شخصیت را داریم اما معتقدم انتخاب درست و تعامل من با کارگردان نیمی از راه را حل کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما یکبار در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه شدید. فکر می‌کنید امسال هم موفق به دریافت سیمرغ می‌شوید؛ گفت: درباره اتفاقات جشنواره نمی‌توان پیش بینی کرد. یادم می‌آید آن سال وقتی روی صحنه رفتم تا جایزه‌ام را بگیرم انرژی تشویق‌ها آنقدر بالا بود که من گفتم به خاطر این تشویق‌ها دوست دارم باز جایزه بگیرم، من تفاوت تشویق باشکوه و تشویق‌های سردستی را خوب می‌فهمم. در آن لحظه احساس کردم عمری که برای بازیگری گذرانده‌ام بی‌جهت نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز