خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

استان تهران دارای ظرفیت بالایی برای مرمت، بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۴

ستاد استان تهران خوشبختانه در چند سال اخیر بسیار خوب عمل کرده بویژه با حضور برادر گرامی آقای مهندس هاشمی که در دوران کوتاه حضورشان در این ستاد منشأ خدمات ارزشمندی شدند.

ایلنا: جلسه هم اندیشی و ارزیابی نقش استان تهران در اجرای پروژه های کلان در عتبات روز گذشته باحضور پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، سید حسین هاشمی استاندار تهران و مسئولین ستادهای شهرهای استان تهران در سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه پلارک با اشاره به امکانات، ظرفیت ها و مهمتر از همه عشق و ارادت مردم در کلان شهر تهران و شهرهای تابعه افزود امروز بزرگترین پروژه در نجف اشرف با محوریت و پشتیبانی تهرانی ها درحال ساخت است.

ایشان با تشریح این پروژه که بنام صحن و سرای حضرت زهرا(س) نام گذاری شده اظهار داشت به لطف الهی ما طبق تعهدی که به مسئولین ذیربط بویژه تولیت حرم علوی داده ایم باید این پروژه را در سریع ترین زمان تکمیل کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد استان تهران خوشبختانه در چند سال اخیر بسیار خوب عمل کرده بویژه با حضور برادر گرامی آقای مهندس هاشمی که در دوران کوتاه حضورشان در این ستاد منشأ خدمات ارزشمندی شدند.

در ادامه جلسه استاندار تهران با ارزشمند خواندن کار و تلاش در مسیر ترویج فرهنگ ناب اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام به فعالیت های خود در زمان حضور در ستاد استان تهران اشاره و گفت بنا دارم در کنار مسئولیت استانداری همچنان به عتبات عالیات کمک کنم.

هاشمی سپس با اشاره به اقدامات تبلیغاتی ستاد تهران طرح تبلیغی جذب کمک های مردمی با همکاری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را طرحی خوب ارزیابی کرد و گفت: همه موظفیم به عتبات کمک کنیم.

خاطرنشان می سازد در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دعاگو امام جمعه شمیرانات ضمن برشمردن ویژگی های انسان مومن و مسلمان، خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات را بهترین نوع خدمت خواند و گفت: همه ما باید افتخار کنیم که بعنوان خادمین اهل بیت علیهم السلام در ستاد بازسازی مشغول خدمت هستیم.

همچنین تعدادی از مسئولین ستادهای استان ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه کاری خود از آمادگی مردم خوب تهران برای ارائه کمک به بازسازی صحن حضرت زهرا(س) خبر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز