خبرگزاری کار ایران

جو فوتبال را باید تمیز کنیم؛

شرفی: باید آدم‌هایی که بویی از فوتبال نبرده‌اند را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۸

باید آدم‌هایی که بویی از فوتبال نبرده‌اند را کنار بگذاریم و جو فوتبال را تمیز کنیم چون فوتبال ما خیلی کثیف شده و دنبال زد و بند هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دربی 77 در لحظاتی که بازی سرعت پیدا می‌کرد، خوب بود.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از نظر من دربی تهران یک بازی ملی است و بحث استقلال و پرسپولیس نیست. دردربی 77 در لحظاتی که بازی سرعت پیدا می کرد، شاهد دیدار خوبی بودیم اما احتیاط 2 تیم بالا بود چون مربیان و بازیکنان تحت فشار بسیار زیادی قرار داشتند به همین دلیل نیمه اول کسل کننده بود اما واقعیت فوتبال ما همین است.

وی افزود: استقلال در این بازی تجربه بالایی داشت و پرسپولیس نیروی جوانی را در اختیار گرفته بود. نمی دانم مهاجمان 2 تیم چرا در این بازی کاری نکردند و به همین دلیل قوچان نژاد از یک فوتبال درجه 3 اروپا می آید فیکس تیم ملی می شود. در مجموع دربی 77 یک بازی فیزیکی بود اما فوتبال امروز سرعت است و فوتبالی که گل نداشته باشد، جذاب نمی شود. فکر می کنم مساوی برای 2 تیم بهتر بود چون تبعات شکست برای آنها خیلی سنگین است.

شرفی در پایان گفت: نمی شود گفت که کیفیت دربی پایین بود. در کل این بازی به لحاظ فنی اشکالی نداشت اما احتیاط زیاد دست و پای بازیکنان را بسته بود و هافبک ها اجازه نفوذ به حریف را نمی‌دادند و فضاسازی خیلی کم بود و حتی اجازه شوت زنی به یکدیگر را هم نمی دادند. در این بازی جنگهای دیدنی را شاهد بودیم اما فوتبال ما خیلی باید کار کند و باید آدم‌هایی که بویی از فوتبال نبرده‌اند را کنار بگذاریم و جو فوتبال را تمیز کنیم چون فوتبال ما خیلی کثیف شده و دنبال زد و بند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز