خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرماندار تالش خبر داد:

افزایش 1200 کیسه آرد به سهمیه ماهانه بخش عشایری تالش

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۰۴

معاون سیاسی فرماندار تالش گفت: تامین آرد بخش عشایری در حال حاضر برای حدود 9 هزار نفر است که این امر در حال افزایش و بررسی است و 1200 کیسه تاکنون به سهمیه ماهانه افزوده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون سیاسی فرماندار تالش ضمن اشاره به بحران بارش برف چند روز اخیر در سطح استان و شهرستان گفت: بحران بارش برف در سطح استان و شهرستان  ما پیچیدگی ها و مشکلات مربوط بخود را دارد ولی خوشبختانه با اقدامات بموقع و پیشگیرانه دستگاه ها و نهادهای مرتبط و نیروهای امدادی شهرستان تالش ما با مشکل اساسی و غیر قابل کنترلی مواجه نشدیم اما ترس از مشکلات احتمالی و جو روانی که در بین مردم شایع شد در همین چند روز  باعث هجوم مردم به نانوایی ها و افزایش ساعات کاری نانوایی ها حتی تا نیمه شب شد.

وی افزود: از صنف نانوایان عزیز کمال تشکر را داریم چرا که در چنین شرایطی پخت نان باندازه کافی در سطح شهر امنیت خاطر مردم را بالا می برد ،  اما این امر محکی برای شهرستان ما بود تا در شرایط بحرانی تر با برنامه ریزی دقیق مشکلات را به نحو احسن حل بکند.

سید محمدی در خصوص تامین آرد بخش عشایری گفت: درست است که سهمیه واقعی عشایر شهرستان با میزان واقعی آن فاصله دارد ، حدود 14هزار جمعیت بخش عشایری ما می باشد که سهمیه ی حاضر برای حدود  9هزار نفر است ، اما این امر در حال افزایش و بررسی است و 1200 کیسه تا کنون به سهمیه ی ماهانه افزوده شده است .

وی درباره ی کیفیت نان حال حاضر شهرستان خاطر نشان کرد : آنچه که مسلم است کیفیت نان همواره بستگی به کیفیت آرد موجود دارد ، متاسفانه اخیرا شاهد افزایش نانوایی هایی هستیم که بدون مجوز و غیرقانونی در گوشه و کنار شهر مشغول پخت هستند که باید با متخلفین برخورد قانونی جدی صورت گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز