خبرگزاری کار ایران

تردد انفرادی زوار در مرز مهران ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۶

مرز مهران از روز ششم ماه جاری بر روی زوار انفرادی بسته شده است و بر این اساس زوار عتبات عالیات از مراجعه به مرز مهران خودداری کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

ایلنا: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مهران گفت: تردد انفرادی مسافران و زوار در مرز مهران ممنوع شده است.

به گزارش ایلنا، " نورعلی ملکشاهی " اظهار کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان امر مرز مهران بر روی زائران انفرادی بسته شده است.

وی ادامه داد: مرز مهران از روز ششم ماه جاری بر روی زوار انفرادی بسته شده است و بر این اساس زوار عتبات عالیات از مراجعه به مرز مهران خودداری کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

معاون فرماندار مهران از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از سردرگمی زائران در مرز از تردد به این مرز خودداری کرده و تنها در چارچوب کاروان‌های سازمان حج و زیارت می‌توانند از این مرز خارج شوند.

ملکشاهی تاکید کرد: از ۱۶ آذر تا اربعین حسینی امسال به واسطه آزاد شدن تردد انفرادی از مرز مهران به سمت عتبات عالیات بیش از ۲۳۰ هزار تن از هموطنانمان این خروجی را برای تردد انتخاب کردند.

مرز مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب باختری استان ایلام قرار دارد.

این خروجی بین المللی به واسطه امنیت مطلوب آن از کانون‌های اصلی تردد زوار و صادرات کالا به کشور عراق محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز