خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز علمی و کاربردی برهان نیروی شمال خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی مدیریت گردشگری با همکاری دانشگاه برهان نیرو و منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۵۱۴

معاون پژوهشی مرکز علمی و کاربردی برهان نیروی شمال گفت: جشنواره ملی مدیریت گردشگری با همکاری دانشگاه برهان نیرو و منطقه آزاد انزلی از ۲۷ شهریور ماه به مدت یک هفته در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا از رشت، معاون پژوهشی مرکز علمی و کاربردی برهان نیروی شمال ظهر امروز در شورای علمی جشنواره ملی مدیریت گردشگری با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی میزبانی جشنواره ملی مدیریت گردشگری را برعهده دارد، افزود: این منطقه آزاد به عنوان تنها منطقه آزاد شمال کشور در راستای بهتر برگزار شدن این جشنواره گام‌های موثری برداشته که حمایت‌های ویژه رضا مسرور و معاونین شان قابل تقدیر است.

بهاره مهدی زاده افزود: این جشنواره از ۲۷ شهریور ماه به مدت یک هفته در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود که از محورهای اصلی آن برگزاری جشنواره غداهای سنتی و بومی استان گیلان و نشان دادن آیین و رسوم سنتی, عرضه محصولات بومی و محلی، غرفه‌های تخصصی مشاغل  گردشگری و کارآفرین است.

معاون پژوهشی مرکزعلمی و کاربردی برهان نیروی شمال با بیان اینکه مرکز برهان نیروی شمال از مراکز خلاق در بحث پژوهش و پرورش دانشجویان خلاق  زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان است بیان داشت: گیلان یکی  از استانهای گردش پذیراست  که دارای جاذبه های طبیعی و مسافر پذیر است و این مسئله امتیاز بالایی برای جذب سرمایه و رونق اقتصادی محسوب می گردد.

 وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی میتواند نقش مهمی در شناخت معضلات پیش روی بحث گردشگری و اشتغال داشته باشد.

بهاره مهدی زاده با بیان اینکه در جشنواره ملی مدیریت گردشگری غذاهای محلی، دریایی و سنتی مردم گیلان به نمایش عموم گذاشته می‌شود، افزود: مسابقه عکاسی با موضوع گردشگری گیلان، پرواز بادبادک‌های رنگی و نورافشانی در شب عید غدیر و… از دیگر محورهای جشنواره ملی مدیریت گردشگری است.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره  می‌تواند بازتاب بسیار گسترده ای در شناخت میراث گذشته، فنون مهندسی ساختمان و معماری سنتی در معرفی جاذبه های فرهنگی وگردشگری گیلان و کشور داشته باشد.

این مسئول بیان داشت: این جشنواره فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه یافته های پژوهشی نوین مبتنی بر مباحث مطرح‌شده و گردهم‌آوردن صاحب‌نظران، اندیشمندان،دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمان‌های ذیربط و علاقه‌مند است که می‌تواند امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراکزتخصصی کشور در زمینه مفاهیم مشترک علوم مهندسی معماری سنتی و عمران و جاذبه های گردشگری  وسایرموضوعات مرتبط با محورهای جشنواره را فراهم سازد.

وی افزود: در این مسیرهمراهی  مسئولین استانی از جمله استانداری و شهرداری رشت و دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان بدون تردید نقش مهمی در اجرای مناسب این جشنواره دارد.                 

معاون پژوهشی برهان نیروی شمال در ادامه افزود: بر این اساس، دبیرخانه جشنواره با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و شرکت های صنعتی دعوت می نماید تا با شرکت در برنامه های متنوع این جشنواره در این رویداد مهم مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه ی دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند. 

مهدی زاده تصریح کرد: پیش بینی می شود که روزانه ۱۰ الی ۲۰ هزار نفر از این جشنواره بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز