خبرگزاری کار ایران

در دومین شب جشن شادیانه بهارکاشان انجام شد

اجرای برنامه توسط علیرضا افتخاری

در دومین شب جشن بزرگ «شادیانه بهار» علیرضا افتخاری در سالن ورزشی هفت مهرغیاث الدین جمشید کاشانی به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان نخستین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان با جشن «شادیانه بهار» و ویژه برنامه‌های فرهنگی ورزشی، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در حال اجرا است.

حضور هنرمندان برجسته و سرشناس کشور در کاشان با فراهم کردن محیطی شاد و با نشاط ویژه میهمانان و گردشگران نوروزی و شهروندان کاشانی حال و هوای بهاری را به این شهرستان آورده است.

علیرضا افتخاری با اجرای زیبا و دلنشین خود توانست برای ساعاتی میهمانان و خانواده‌های کاشانی را در فضایی از شور و اشتیاق ببرد و همچنین اجرای تئاتر هنرمندان کاشانی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های دومین شب این جشن بزرگ بود.

گروه طنز «گل علی» ویژه سومین شب جشن بزرگ «شادیانه بهار» است که در ساعت 20 امشب، هفتمین روز از بهار 95 اجرا خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی، تولیدات خانگی بانوان و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «کاشان شهر مهربانی»، توزیع کتابچه مفاخر و مشاهیر کاشان بین مسافران و گردشگران نوروزی، توزیع بسته های فرهنگی شامل پازل شهروندی، پیک کودکانه سیلک، نقشه گردشگری، ویژه نامه نوروزی با اعلام برنامه‌های عید نوروز سازمان، برگزاری سیرک بین‌المللی آذربایجان با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی و بین المللی، برپایی ایستگاه های نشاط و تندرستی از دیگر برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام نوروز است.

کد خبر : ۳۵۷۰۹۷