خبرگزاری کار ایران

خاتمه اعتراض صنفی کارگرانِ کشتارگاه مرغ سبزوار/مدیر جهاد کشاورزی: پیگیر حل مشکل هستیم؛ مرغ وارد بازار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۶۵

روز گذشته کارگران کشتارگاه مرغ سبزوار در اعتراض به عدم پرداخت معوقات دست از کار کشیدند. مدیر جهادکشاورزی این شهرستان می‌گوید: بخشی از معوقات پرداخت شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته کارگران کشتارگاه مرغ سبزوار در استان خراسان رضوی در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی خود دست از کار کشیدند.

این کارگران می‌گویند: بین یک تا چند ماه دستمزد پرداخت نشده داریم و شرایط معیشتی ما به علت این تاخیر با مشکل مواجه شده است.

از قرار معلوم، روز گذشته به دلیل اعتراض صنفی این کارگران، تولید مرغ در شهرستان سبزوار با مشکل مواجه شد و از نیشابور؛ مرغ به بازار سبزوار آورده شد.

«بَرغمدی» مدیر جهاد کشاورزی سبزوار، در ارتباط با این اعتراض صنفی به خبرنگار ایلنا گفت: روز گذشته بخشی از مطالبات کارگران پرداخت شد و آنها به سر کار بازگشتند.

وی با بیان اینکه پیگیر حل مشکل هستیم، افزود: شب گذشته در ارتباط با وضعیت این کارگران جلسه داشتیم و امروز نیز با حضور مقامات مسئول شهرستان، بازهم جلسه خواهیم داشت.

برغمدی تاکید کرد: امروز کشتارگاهِ سبزوار باز است و مرغ وارد بازار شده است؛ بقیه مطالبات کارگران کشتارگاه نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز