خبرگزاری کار ایران

ستاد بحران استانداری گلستان:

پیکر ۱۳ معدنجی از زمستان یورت خارج شد/ عملیات امداد همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۷۹

پیکر بی‌جان ۱۳ معدنچی زمستان یورت از داخل معدن خارج شد/ عملیات امداد برای یافتن قربانیان احتمالی همچنان ادامه دارد.

«حمید رضا منتظری» معاون مدیر کل بحران استانداری گلستان در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: امدادگران در حال آواربرداری از بخش هایی از تونل شماره ۱ معدن زمستان یورت هستند چرا که این احتمال وجود دارد تعدادی از کارگران همچنان در زیر آوار باشند.

با توجه به اینکه تعدادی از این کارگران به صورت پیمانکاری در معدن زمستان یورت کار می کردند این احتمال وجود دارد که اسامی آنها قبل از ورود به معدن ثبت نشده باشد.

این در حالی است کارشناسان ایمنی  می‌گویند هر کارگری که بخواهد وارد معدن شود باید پیش از ورود نامش در دفتری مشخص ثبت شده باشد تا در صورت وقوع هر حادثه ای دسترسی فوری به اطلاعات آنان امکان پذیر باشد.

در همین رابطه رضا مروتی رئیس ستاد بحران استان گلستان نیز با اعلام این خبر که جستجو برای یافتن کارگران احتمالی دیگر ادامه دارد، به رسانه‌ها گفت: جسد ۱۳کارگر تازه پیدا شده از داخل معدن خارج شده است اما چون ممکن است زمان حادثه به همراه کارگران متوفی شمار دیگری از کارگران نیز داخل معدن حضور داشته باشند و برای همین عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

وی در توضیح این مسئله افزود: این احتمال وجود دارد که در روز حادثه کارگرانی باشند که بدون امضا لیست حضور و غیاب کارفرما داخل معدن شده باشند.

مروتی بابیان اینکه در روزهای گدشته عملیات آواربرداری در دو جبهه در حال انجام بوده است، گفت: امیدواریم با ادامه روند خاک برداری تونل شماره یک معدن زمستان یورت به اجساد احتمالی کارگران باقی مانده برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز