خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع کارگران سهام دار معدن کرومیت اسفندقه

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۲۳

جمعی از کارگران سهامدار معدن کرمیت اسفندقه که صاحب ۳۲ درصد از سهام این واحد تولیدی هستند، امروز صبح در اعتراض به مشخص شدن وضعیت سهام خود مقابل ساختمان اداره کل بازرسی استان کرمان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، از حوالی ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه)، جمعی از کارگران سهام دار کارخانه معدن کرمیت اسفندقه که از کارگران شاغل ،بازنشسته وتعدیل شده این واحد تولیدی هستند با تجمع  مقابل ساختمان اداره کل بازرسی استان کرمان خواستار رسیدگی به مشکل مربوط به دریافت سود سهام این شرکت شدند .

این گروه از کارگران که صاحب ۳۲  درصد از سهام این واحد معدنی هستند، گفتند:  صندوق بازنشستگی فولاد وشرکت صعتی معدنی امیر که به ترتیب صاحب ۵۱ و ۱۷  درصد از سهام  این واحد معدنی را دارند، در خصوص گزارش سالانه و توزیع سود سهام شفاف عمل نمی‌کند.

آنطور که بازنشستگان و کارگران معدن کرومیت اسفندوقه می‌گویند، در سال  ۷۱ سهام  معادن کرومیت اسفندقه (یکی از بزرکترین معادن کرومیت کشور )از سوی وزارت صنعت ومعدن دولت وقت  بین صندوق بازنشستگی فولاد وشرکت  صنعتی معدنی امیر و  بیش از ۶۵۰ کارگری که آن زمان در این واحد معدنی مشغول بوده‌اند، تقسیم شده است.

معترضین خواهان شفاف سازی از روند توزیع سود سهام وگزارشهای سالانه هستند و تاکید دارند که خرید و فروش سهام این معدن وتغیرات مدیریتی آن بدون در نظر گرفتن میزان سهم آنان عملی غیر قانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز