خبرگزاری کار ایران

در شهرستان تاکستان اتفاق افتاد؛

حدود 70 کارگر «کیهان بُد» با اتمام قرار داد کار اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۸۶

منابع کارگری ایلنا از اخراج حدود 70 کارگر قراردادی کارخانه تولید کننده محصولات بهداشتی «کیهان بُد» واقع در شهرستان تاکستان استان قزوین خبر می‌دهند.

منابع کارگری ایلنا در کارخانه کیهان‌بُد (تولید کننده محصولات بهداشتی و تنظیم خانواده) می‌گویند در این واحد تولیدی حدود 110 کارگر مشغول به کار هستند اما از ابتدای دی ماه سال جاری به دلیل نامعلومی که کارگران از آن اظهار بی اطلاعی می کنند ، تعداد 70 کارگر پس از خاتمه قرارداد، کارشان را از دست داده‌اند.

این کارگران که بصورت میانگین بین 15 سال سابقه کار دارند، در ادامه درباره وضعیت خود می‌گویند: بعد از گذشت سه ماه هنوز کارفرما بابتب مطالبات پایان کار به آنها بدهکار است.

در ادامه کارگران اخراجی  درباره معوقات مزدی خود می گویند؛تمامی کارگران اخراجی دست کم بابت یک ماه مزد و عیدی سال 96 طلبکارند.

به گفته آنها در زمان اشتغالمان شرایط تولید در کارخانه کیهان بد بسیار خوب بود و آنچه باعث شده تا کارفرما تصمیم  به اخراج ناگهانی ما 70 کارگر بگیرد ، معلوم نیست.

در عین حال کارگران در خصوص وضعیت بیمه بیکاری خود گفتند: هنوز مقرری بیمه بیکاری کارگران اخراجی محقق نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز